Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøjsproduktion i Vietnam - hvordan?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger information om hvordan jeg igangsætter en tekstil-virksomhed med produktion i Vietnam - gerne Økologisk.

Vietnam da jeg har en tæt veninde der har oprindelse i Vietnam og derfor forstår og kender kulturen, sprog mv. - hun vil derved være en form for konsulent for min virksomhed (det er pt. tanken).

Jeg ønsker at producere børnetøj, og har haft en spirrende drøm om det i nogle år efterhåndem. det drejer sig om tøj i alderen 0-10 år, med et nyt erfa-twist, da jeg synes at have erfaret mange uhensigtsmæssigheder i det tøj der allerede nu findes på markedet. Det handler ganske simpelt om at sammenfatte mode med anvendelighed på en ny måde.

Jeg er autodidakt, med flair for design, at tegne og har en god fornemmelse af hvordan en tanke "kan fungere" i praksis - jeg kan uden problemer sy prototyper hvis det er nødvendigt.

Det jeg mangler reel hjælp og vejledning til er, hvordan jeg får gjort tanker til handling.

Både hvad angår; samarbejdspartnere, produkton, økonomi ved opstart, import og hvad ellers resterer.

På forhånd tak for din hjælp.

MVH

Trine Kirstine 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)