Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtigt er Dankort i forhold til troværdighed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at opstarte webshop, og har lavet indløsningsaftale med clearhouse, så jeg kan modtage Visa og Mastercard.

Min mand mener også at det er vigtigt at kunne tage Dankort i forhold til at være troværdige, men jeg spekulerer på om vi ikke kan vente med Dankort, for at udskyde denne udgift.

Hvad siger jeres erfaring?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det har en vis betydning men hvor stor kan ikke altid måles. Jeg personligt tager det som sikkerhed for en vis shop størrelse - men jeg tror ikke det er afgørende

Test www.kortgebyr.dk med og uden flueben i dankort - og jeres egne forventede tal per måned - måske dankort slet ikke er dyrere samlet. For shops man kan leve af, er det generelt klart billigst - det er der for ca 4 ud af 5 danske online handler sker via dankort (visadankort) udelukkende fordi det ofte er langt billigst for danske webshops

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hedder Thomas og har etableret adskellige webshops og betalingssystemer. Nu til dags er det ok ikke at tage dankort,

da de fleste dankort er VISA/Dankort, så de vil virke i din webshop. Jeg har netop lavet en webshop for en kunde i Danmark,

den handler med kosmetik og tager heller ikke dankort. Den køre fint og har allerede betalende kunder.

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg har tænkt.. Nemlig at de fleste dankort også er VISA, så de kan allerede bruges.

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg tror det har en vis betydning men hvor stor kan ikke altid måles. Jeg personligt tager det som sikkerhed for en vis shop størrelse - men jeg tror ikke det er afgørende

Test www.kortgebyr.dk med og uden flueben i dankort - og jeres egne forventede tal per måned - måske dankort slet ikke er dyrere samlet. For shops man kan leve af, er det generelt klart billigst - det er der for ca 4 ud af 5 danske online handler sker via dankort (visadankort) udelukkende fordi det ofte er langt billigst for danske webshops

vh John Hannover

Tak det vil jeg prøve.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

westermann:

Det er også det jeg har tænkt.. Nemlig at de fleste dankort også er VISA, så de kan allerede bruges.

ja kun ca 5% har rent dankort - og det bliver færre - så det er ikke der problemet er -. det er så langt mest et prisspørgsmål. Så snart du tænker 10-20.000 kr oms per måned, er det for dyrt IKKE at have dankort - der bliver visa gebyret for højt. For små hobbyshops kan det være for dyrt at have det til gengæld

du ser det let i www.kortgebyr.dk 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg mener også at dankort er et must på en webshop. Du vil miste en del kunder hvis du ikke modtager dankort. Men når det så er sagt er de fleste dankort også VISA som I selv er inde på, så tror ikke problemet er så stort.

Du bør dog også overveje mobile pay

Læs gerne lidt mere omkring emnet her:
Betalingsloesninger-til-din-webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)