Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinebetaling via Shopify (PayPal, Nets, YourPay)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Tórshavn
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  einfalt Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

jeg har brug for en onlinebetalingsaftale, lige nu bruger jeg PayPal, men de udbetaler desværre ikke til en dansk konto, så derfor overvejer jeg at skifte til YourPay eller en betalingsaftale fra Nets eller noget helt andet :)

Jeg har en Shopify - shop, så hvis nogen kan anbefale noget, så lytter jeg gerne :)

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Mybluetooth.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam 

- Vi har nu brugt Stripe betalingsmetode i årevis, og det kan helt klar anbefales! 

pss vi bruger shopify platform, og har aldrig haft problemer med Stipe :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

test med egne forventede tal for pris per handel i snit og antal i www.kortgebyr.dk og test med og uden flueben i dankort feltet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tórshavn
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  einfalt Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, vil undersøge det nærmere :)

Det er stripe.com ikke sandt? :)

Hvor mange dage går der fra at pengene er på kontoen og overfører de til dansk konto?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Stripe er vejen frem, nemt og hurtigt.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Kortgebyr.dk er et godt udgangspunkt.

I forhold til Shopify skal du være opmærksom på, at QuickPay i øjeblikket ikke har en integreret løsning til Shopify, dvs. din kunde får et eksternt betalingsvindue op og du skal hæve kundens penge i QuickPays kontrolpanel (tidligere kunne man gøre det inde fra Shopify). ePay tilbyder en integreret og en ekstern løsning. Den integrerede løsning (pengene kan hæves inde i Shopify) dækker dog kun kreditkort og ikke MobilePay, ViaBill og lignende. Stripe er også et godt bud sammen med Shopify. Dog er betalingsvinduet på engelsk.

Smid en besked på infodesign.dk, hvis du skal bruge yderligere hjælp.

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Jeg vil klart anbefale dig at Clearhaus og Quickpay. To billige og meget bedre konvertingsmæssigt ift. Paypal (mange danskere hopper fra ved Paypal). Hvis du har brug for hjælp til opsætningen, så skriv meget gerne. Jeg hjælper dig gerne gratis.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Anders:
I forhold til Shopify skal du være opmærksom på, at QuickPay i øjeblikket ikke har en integreret løsning til Shopify, dvs. din kunde får et eksternt betalingsvindue op og du skal hæve kundens penge i QuickPays kontrolpanel (tidligere kunne man gøre det inde fra Shopify). ePay tilbyder en integreret og en ekstern løsning. Den integrerede løsning (pengene kan hæves inde i Shopify) dækker dog kun kreditkort og ikke MobilePay, ViaBill og lignende.

Dette er både sandt og falsk. QuickPay tilbyder også en fuldt integreret løsning med Shopify.

Problemet opstår (som det også gør hos andre PSP'er) når der knyttes "3.parts ting" på betalingen (såsom 3D-secure, MobilePay, Viabill og snart også Swipp) - dette er i direkte modstrid m. Stripes strategi om "fuldt ejerskab" af kunden hvorfor de har umuliggjort fuld og smooth integration. Dette er naturligvis noget vi og andre PSP'er er i dialog med Shopify omkring. Men årsagen skal man altså finde hos Shopify.

</korreks slut>

vh

thomas jensen

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er ikke helt med på hvad i mit input, du mener er falsk?

Jeg har været i kontakt med dine supportere og dig en del gange, og en fuld integreret løsning på jeres version 10 platform er aldrig dukket op. Jeg hører meget gerne hvis det kan lade sig gøre, for jeg har flere kunder, der efterspørger det.

Med en integreret løsning mener jeg, at kreditkortoplysninger modtages i Shopifys betalingsvindue og at betalinger kan hæves inde fra Shopify.

For mine kunder er det underordnet hvor problemet er, de vil jo bare have tingene til at fungere...

Mvh

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du kan blot ringe eller Skype, så kan vi gå det igennem.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)