Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker betalt linkbuilding? Ja det gør (Stats, metoder mm)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forlanger stadig at du kan fremlægge beviser for at have brugt mine services. Du skriver at det er = dårlige resultater, så jeg vil gerne se links som du har købt af mig og som har skadet dine resultater herefter. 

Jeg har skrevet til dig et par andre steder også (skriver ikke dit navn her, da jeg synes det er dårlig stil...) så du må meget gerne svare, så jeg ikke behøver at gå videre og bruge mere energi på denne kedelig sag...

Tak!

Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke lyst til at poste min email på den her profil, men du kan give mig din mail så kan vi finde ud af det, hvis jeg kan få pengene tilbage bliver jeg glad.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mail? :)
Ja, altså hvis du har købt noget af mig, så har du vel min mail herfra? Men fair nok, du kan skrive til mig på kristian@move-marketing.dk tak :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så kommer der nok ikke mere konstruktivt ud af denne tråd.
Lad os lukke den og lade parterne klare eventuelle mellemværender direkte med hinanden. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)