Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker betalt linkbuilding? Ja det gør (Stats, metoder mm)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino.
Jeg er ejer af et lille firma med få hjemmesider der tjener en månedlig passiv indkomst.
Hvilken niché har jeg desværre ikke lyst til at oplyse om, så jeg har lavet et nyt account for at dele dette med jer.

Mange siger at betalt linkbuilding for længst er dødt og man bliver banned fra Google hvis man gør det - For et par år siden spurgte
Jeg her inde om nogen kendte gode danske linkudbyderer, men jeg fik straks kastet dommedagsprofetier i hovedet, heldigvis lyttede jeg ikke.

Jeg vil nu dele med jer hvordan man ranker successfuldt med køb af links samt en god SEO optimeret hjemmeside.
Det er vigtigt at I optimerer jeres hjemmeside ordentligt inden i køber links.

Mange af jer vil nu sige at jeg kommer til at fortryde det inden for et år, derfor vil jeg nu vise jer en grafer som er lidt over et år gammel
http://imgur.com/a/FF5lg

Denne graf viser hvordan jeg gik fra uindekseret til rank 2 på Google, hvor mange kan åbenlyst se at det er manipuleret.
Denne sider ranker nu nr 1 på Google, og har gjort det i lidt over 6 måneder - Jeg har aldrig modtaget warnings eller noget på webmastertools eller andre steder.

Jeg har præcis de samme resultater i år, men jeg er derimod begyndt at lave link dripping hvor man får et par links om ugen, så den stiger langsommere og ser mere naturlig
ud, det kan jeg varmt anbefale.


1. Pagespeed & Google PageSpeed Insight
Din hjemmeside skal først og fremmest være hurtig, det er meget vigtigt at den loader på MAKS 5 sekunder.
Derudover skal den være grøn i begge felter på PageSpeed Insight, med et minimimum på 75+ på desktop og mobil.

Tool 1: https://tools.pingdom.com/
Tool 2: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/


2. Unikt eller langt content
Der er to måder at lave content på, den ene er at skrive noget nyt og unikt, den anden er at lave en opsamling på
en masse andet content, for at lave en opsamling skal din artikel være på 3000-5000 ord, efter min erfaring.
Se % unikt content: https://www.grammarly.com/


3. God meta, som indeholder language mm.
Der er en million guides til hvilket meta man skal have, så det vil jeg ikke skrive meget om.


4. Køb ordentlige links hos gode udbydere, som andre har testet før dig.
[Fjernet udokumenteret indhold om forskellige linkudbydere - Moderator]

Noter til hvis I køber links:
- Husk at bruge mange keywords så det ser naturligt ud
- Bed specifikt om link dripping så de bliver bygget langsomt
- Få bygget maks 80 links hver 3 uge

Jeg håber nogen af jer kan få god nytte af dette, specielt jer med blogs og mere - Rock on! 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej og interessant indlæg.

Især spændende, da to af de services du nævner er mine (SEOTEXT og Linkkongen).

Det er services jeg kører igennem mit firma Move Marketing Co., Ltd. og du udstiller her servicesne som være = dårlige resultater.

Dette ser jeg gerne et grundlag for - bevis på at du har testet dem af, tak.

Derudover er det tankevækkende at du gemmer dig bag en ny profil. Dette indlæg er tydeligt oprettet af en af følgende to grunde:

  1. For at svine min virksomhed til
  2. For at promoverer din egen og det kan så enten være seo-service.dk eller linkbuilding.dk (den sidste har jeg svært ved at tro er dig der står bag, da jeg kender folkene bag den) 

Så spil med åbne kort og kom med nogle data der kan underbygge dine beskyldninger - det andet her er godt nok dårlig stil min ven ;) 

Jeg ser frem til at du svare. 

Mvh.

Kristian Ole Rørbye

Linkkongen.dk, SEOTEXT.dk, Move-Marketing.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Hej og interessant indlæg.

Især spændende, da to af de services du nævner er mine (SEOTEXT og Linkkongen).

Det er services jeg kører igennem mit firma Move Marketing Co., Ltd. og du udstiller her servicesne som være = dårlige resultater.

Dette ser jeg gerne et grundlag for - bevis på at du har testet dem af, tak.

Derudover er det tankevækkende at du gemmer dig bag en ny profil. Dette indlæg er tydeligt oprettet af en af følgende to grunde:

  1. For at svine min virksomhed til
  2. For at promoverer din egen og det kan så enten være seo-service.dk eller linkbuilding.dk (den sidste har jeg svært ved at tro er dig der står bag, da jeg kender folkene bag den) 

Så spil med åbne kort og kom med nogle data der kan underbygge dine beskyldninger - det andet her er godt nok dårlig stil min ven ;) 

Jeg ser frem til at du svare. 

Mvh.

Kristian Ole Rørbye

Linkkongen.dk, SEOTEXT.dk, Move-Marketing.dk

Yes

Hans indlæg virker mere som spam!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP,

Ja, eller utrolig dårlig form for markedsføring af sin nye service ;)

Han har nu allerede ændret det han skrev, men så er det jo godt, at der er taget screenshot af det her:



Så igen til trådstarter... Beviser tak, ellers kan de beskyldninger godt gå hen og få konsekvenser, da det er injurier.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hov for sørensen da, kan se at jeg også er blevet nævnt med https://www.linkbuilding.dk - men er nu 100% sikker på at du ikke har købt links hos mig, så den må altså stå for egen regning. Måske du bare har googlet "linkbuilding" og så taget nogle af dem der lå øverst?

.

Uanset hvad så er det altså sjovest at være på nettet hvis vi ikke lyver, og i stedet snakker pænt om hinanden - så har du planer om at klare dig i linkbuilding-branchen på den lange bane håber jeg at du ændrer stil.

.

I øvrigt er domænet du "anbefaler" registreret for 4 dage siden, så kan man tænke om det hvad man vil 

.

To sidste pointer - ikke så meget for dig da jeg ikke regner med at de bundfælder sig alligevel, men for eventuelle andre læsere der ikke måtte vide hvad der er op og ned i SEO.

.

1 - God linkbuliding virker. SPAM virker også, hvis du gør det ordentligt. Og ja, jeg har praktisk erfaring med det (tester hele tiden alle mulige sager), og ligger både #1 og #2 på søgeord der samlet giver mange hundrede besøgende om dagen. Og de har ligget der lang tid. Men jeg er meget opmærksom på at chancen for at de ikke overlever næste penguin-opdatering er stor. Det er så bare mit held at den lader vente på sig. Se evt. https://www.onlinebloggen.dk/linkbuilding/#Google-Penguin 

.

2 -  At få en side fra n/a til 5 og så 2 en uge efter er altså ikke imponerende. Beklager, men i mine øjne viser det mig at du har lavet en ny URL som så hurtigt har fået meget gode placeringer, og det sker altså kun med meget nemme søgeord eller på meget stærke domæner, og i begge tilfælde så har den eksterne linkbuilding ikke rigtig noget med det at gøre.

.

Hvis du vil se en graf der vitterlig viser en side der kommer fra ingenting til toppen så se på noget som det her:

http://screencast.com/t/JUDoAb3Fvb3

http://screencast.com/t/jPn5Y61CN9f

http://screencast.com/t/YDRqDkbaN5

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
Han har nu allerede ændret det han skrev, men så er det jo godt, at der er taget screenshot af det her:

Hvis du tænker på links er ulinket så er det mig der har været inde og fjerne det. Jeg har også fjernet punktet hvor han skriver om jeres firmaer. Men resten har jeg ladt blive da jeg mener at det er brugbar info.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Det var hurtigt at i reagerede på den!

Tak og Rock on! :)

Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil have dårlig omtale må I jo leverer ordentlig SEO, det kan ikke passe at jeg har brugt næsten 5.000kr på links fra jer og så stiger med 2-3 placeringer på medium competition danske keywords. Da jeg brokkede mig modtog jeg blot en besked om at det var fordi mit website havde dårligt on-page SEO, hvilket i den grad var løgn, og også blev bevist da jeg købte fra andre SEO firmaer.

Pointen i denne post er ikke at skyde din forretning ned, men jeg havde en utrolig dårlig oplevelse da jeg handlede hos jer, og det ser i nu resultatet af.
Du bliver sur over jeg bruger en ny profil, men jeg skal jo ikke have forbundet min forretning med køb af links, så selvfølgelig udstiller jeg ikke min egen forretning for at hjælpe andre der forsøger sig med SEO

Og rigtig flot at du kan få en admin til at fjerne kritik xxxxxxxx [nedsættende fjernet af moderator].

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lorentzen1:
Og rigtig flot at du kan få en admin til at fjerne kritik xxxxxxxx [nedsættende fjernet af moderator].

Den sidste linie i dit indlæg er upassende hvorfor jeg har valgt at fjerne den sidste del af det. Jeg er IKKE blevet bedt om at fjerne noget men har på baggrund af de retningslinier jeg har fået fra Amino om moderiring af indlæg foretaget den handling jeg har gjort.

I kan fint debattere kvaliteten af seo links m.m. men IKKE... gentager IKKE begynde at fyre injurier af mod hinanden. Hvis dette ikke kan holdes så kan jeg vælge at slette HELE tråden - dette ønsker jeg ikke da dit indlæg har fornuftigt indhold som andre kan bruge.

Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Helt I orden. Jeg stopper også med at diskuterer det her, min eneste pointe ved at linke til dem jeg har haft gode og dårlige resultater med var at hjælpe læsere til at få mest muligt ud af sine penge. 

Du kan overveje om du har lyst til at indsætte links til de 3 linkudbydere jeg forslog igen, og så undlade dem jeg har haft dårlige resultater med, men det er selvfølgelig op til dig selv

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)