Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web hosting - hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget ny i gamet og skal for første gang have mig en hjemmeside. Den skal ikke have en webshop, men skal selvfølgelig fungere upåklageligt.

Hvad har folk af anbefalinger af hosts, størrelser, etc? Eventuelle råd om at designe hjemmesider modtages også med kyshånd! 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor tung er din side og hvor meget trafik tager du ind om måneden? Samt hvad er dit budget.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

AzeHosting virker fint for mig. Ellers hosting4real :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger inmotionhosting kombineret med maxcdn.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miaea,
Du skriver ikke så meget hvad din hjemmeside skal omhandle, funktionalitet, eller om hvor meget dit budget er osv. osv.

Men jeg vover pelsen, og kommer her med nogle anbefalinger, som jeg tror du kan bruge og hvor du vil være godt dækket ind, og også kan opgradere forholdsvist simpelt, såfremt dette skulle være nødvendigt på sigt.


- Få dig dit eget domæne
- Besøg http://wphosting.dk kig på deres muligheder
- Jeg anbefaler dig WordPress CMS, men der er også mange andre CMS systemer
Alt efter dit temperament og hvad du evt. selv kan og vil udføre.

Du skal være velkommen til at kontakte mig, såfremt du har spørgsmål, eller hvis jeg kan hjælpe dig med
nogle af dine opgaver.

Mvh. Per Eckert
Tlf 31 16 39 30

Miaea:

Er meget ny i gamet og skal for første gang have mig en hjemmeside. Den skal ikke have en webshop, men skal selvfølgelig fungere upåklageligt.

Hvad har folk af anbefalinger af hosts, størrelser, etc? Eventuelle råd om at designe hjemmesider modtages også med kyshånd! 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Azehosting er en god vej frem da jeg selv bruger dem, da jeg ikke ved mere om dine krav så skriver jeg dem som jeg bruger.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)