Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til oprettelse af hjemmeside..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :-) 

Som kommende projektleder er jeg så heldig at have fået opgaven der hedder; oprettelse af hjemmeside

Og nu er jeg ikke den der har mest forstand på det (det får jeg selvfølgelig lidt af i løbet af projektet), så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om do's og dont's i forhold til oprettelse af hjemmeside, samt eventuelle gode råd!

Hjemmesiden er for en ung iværksætter som producere tøj og accessories, så det stiller jo flere krav til oprettelsen, da der skal være mulighed for shopping, betaling mm.
Der har været leget en smule med det i PrestaShop så min ide er muligvis at fortsætte på det arbejde som er startet..

Spørg endelig hvis der er noget - ellers ser jeg meget frem til at hører jeres input! :-) 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene, 

Nu når det er i fredag, så er jeg ekstra flink og tilbyder sparring over telefonen, hvor jeg kan sætte dig godt ind i tingene. Vi har hos reklamebureauet Grafikr efterhånden oprettet en del hjemmesider og tidligere haft et par webshops. Giv mig et kald på 22 19 79 24 eller hvis du har nogle generelle spørgsmål, så svarer jeg gerne på dem over mail også til ehj@grafikr.dk 

Kan du have en fantastisk weekend - og tillykke med den kommende titel som projektleder. Spændende! 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen
Partner, Grafikr ApS

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Har du teknisk indsigt overhovedet, eller det dette helt nyt for dig? Såfremt at du skal igang med en læringsproces, så skal du fra start overveje hvor meget tid der kan ligges i projektet. Vi udarbejder alle vores kunder i WordPress CMS, hvor vi har utallige muligheder ift. design og opsætning :-) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder selv med PrestaShop, og den er fin nok, men måske ikke det mest brugervenlige system der findes. Hvis du ikke har meget teknisk erfaring og det er dig som kommer til at stå for det, ville jeg nok vælge enten WordPress eller Shopify som er nemmere at gå til.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge WordPress og bruge WooCommerce til webshoppen. WordPress er verdens største CMS, så det er denne platform, hvor der er flest plugins, mest hjælp at finde på Google og flest konsulenter/bureauer der kan hjælpe dig med det. Sig endelig til hvis du får brug for hjælp. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input !
Det vil jeg bestemt lige få kigget på og overvejet.
Budgettet er ikke helt lagt færdigt endnu og derfor er jeg heller ikke helt afklaret med endnu hvor meget af opgaven jeg skal have "solgt ud" til anden part.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring siger i hvert fald at det er vigtigt at være specifik i opgavebeskrivelsen helt ned til mindste detalje. Det kan være svært, men er godt givet ud, da du derved kan undgå ubehagelige overraskelser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)