Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit website troværdigt? - bruger trustpilot

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner man skal være en webshop.. Jeg arbejder med min trust på anden vis.. De tager også over 5000 kr. for det om året :) - Det er min økonomi ikke til lige nu :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først vil jeg sige jeg er modstander af denne type hjemmeside, men når det så er sagt vil jeg sige at det er en side jeg vil hoppe vider og ikke bruge mere tid på da den virker meget utroværdig ved første besøg, samt under det mig at du har et trustpilot på din hjemmeside, som ikke viser det som står på trustpilot.com samt at du har være inden og svar alle anmeldes virker som om du har for meget tid eller at der er nåde fake over din indlæg. ikke fordi jeg siger der er det.  samt har du klippe et trustpilot GOD billet ind fra dem som også lugter en del.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Det ligner man skal være en webshop.. Jeg arbejder med min trust på anden vis.. De tager også over 5000 kr. for det om året :) - Det er min økonomi ikke til lige nu :)

Betaler du for Trustpilot?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ca. 600kr/ mdr. :)

ville afprøve om det havde virkning. umiddelbart har det en positiv effekt idet folk søger tilbage til min side. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Mark Källstrøm:

Ja, ca. 600kr/ mdr. :)

ville afprøve om det havde virkning. umiddelbart har det en positiv effekt idet folk søger tilbage til min side. 

Vi bruger Ratepanel.com og det fungere lige så godt som trustpilot. Betaler vist 162 kr om måneden for det. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da dejligt det er billigere :) men tænker der ikke er mange af mine brugere der kender dem.. Ser også besværligt ud med integration.. Og så har de heller ikke farverne i deres anmeldelser :)

nu har jeg også samlet 123 anmeldelser, så det er Trustpilot jeg kører med... Om jeg vil fornye efter 1. År må jeg evaluere på.. Det er jo 600 kr. Der ryger fra indtjeningen hver måned :) - og de koster normalt 900 kr. :) fik blot 30% rabat :)

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmm. Måske du kunne gøre den mere troværdig ved at være mere gennemskuelig. Det kunne hurtigt gøres under FAQ, ved at tilføje noget a la: "Er det gratis?" med en forklaring om at der for brugeren ikke er nogle skjulte gebyrer eller udlevering af data - at det bare er et link, og så er det måske også en god idé at skrive hvorfra du får dine penge. Under "Hvorfor har du lavet siden?" lyder det pt. som om du gør det af ren lyst - det ville være mere ærligt/troværdigt at nævne at du får penge for reklamer mm.

Noget helt andet er at jeg nok personligt ville foretrække en mere 'sober' og professionel tone på siden. Formuleringer som "Jeg synes andre konkurrence sider er uden moral, jeg har intet til overs for dem – Men jeg fokuserer på min egen side i stedet for, for jeg ved at mit koncept holder." er lidt provokerende, og kan måske formuleres mere heldigt, som: "Idéen med Konkurrencer Nonstop er at gøre det nemmere at navigere i en jungle af konkurrencer. Her på siden deles der derfor kun konkurrencer der er sikre, og som ikke misbruger dine kontaktoplysninger" eller "Er du også træt af spam og irriterende telefonopkald? Her på Konkurrencer Nonstop tager vi afstand fra konkurrencer der misbruger dine kontaktoplysninger".

Ligeledes med f.eks. "Nu er jeg ikke typen der bærer nag, for selv om de andre konkurrence sider forsøger at efterligne mit koncept, så har de trods alt eksisteret i over 10 år – Hvor de har været medskyldige i at tjene penge på at indsamle folks private oplysninger, så lyssky selskaber kunne kime dem ned.", der godt kunne være lidt mindre 'politisk' :)

Men det er bare min mening.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stejler allerede ved Adblocker-beskeden, hvor jeg bliver bedt om at deaktivere den før jeg overhovedet kan få adgang.

Hvorfor giver du ikke bare adgang for alle? Så undgår du også at din bouncerate stiger, som konsekvens af at folk måske forlader din side igen.

Mht. din Trustpilot-profil, så virker det som om at hoveddelen af dine anmeldelser er fra folk, der ikke aner hvad de anmelder. Flere giver dig anmeldelser i troen på at du er en webshop, og andre giver dig anmeldelser selvom de ikke har prøvet din side.

Stjerner fra Trustpilot giver ikke automatisk en troværdig profil, og de 600 kr./måned synes jeg kunne være brugt bedre andetsteds.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)