Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger POS Kassesystem program til detail handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har startet en  detail butik, som jeg søger et nyt POS kassesystem til, jeg har været i kontakt med flere virksomheder, og er kommet frem til, at det er dyrt. flere virksomheder har tilbudt finansiering osv. Men jeg prøver på, at holde udgifterne nede i min virksomhed, og vil derfor ikke lave leasing osv. jeg vil høre, om i kender nogen gratis pos programmer, som lever op til SKATS krav? evt. et billigt program med engangsydeles? jeg vil derefter selv sørge for computer udstyret osv. Har undersøgt forskellige hardware komponenter (computer, skærm, scanner, kvittering printer). hvis i også kender nogen der giver billigt, så vil jeg også gerne vide det. jeg håber i kan hjælpe mig eller guide mig, det er blevet en hovedpine for mig........

PÅ forhånd tak.  

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke købe et helt alm kasseapparat? det er en engangsinvestering. Hvilken type butik har du?

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Prøv at se efter TabShop i Google PlayMarket - det kunne være en løsning. 

Min kone er i hvertfald glad for det

Tilmeldt 10. Jan 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du søger et kassesystem, og du i forvejen selv sørger for udstyr, kan kassesystemet fra Bizsys være en oplagt mulighed. Dette system kan fungere på alle enheder, f.eks. en tablet eller pc med en internetforbindelse. Samtidig er der også regnskabsprogram med i systemet. 

Du kan både leje et kassesystem og dankortterminal, og hertil også en indløsningaftale fra Altapay. 

Du er mere end velkommen til at ringe eller skrive en mail, og så kan vi lave et godt tilbud til dig.

Telefon +45 82 30 44 40
E-mail: info@bizsys.dk

Hilsen

Trine

www.bizsys.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)