Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi prøver at udvikle en ubrydelig cykellås. Hjælp os med at forstå jeres cykelvaner :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla, det lyder som et super spændende projekt. Skemaet er selvfølgelig besvaret :)

Mit største problem er nok at tyvene bare tager fat i cyklen og smider den i en varevogn, hvilket tyvene har til vane at gøre i Odense, især ved banegården hvor jeg parkere ofte. Jeg har også set dem med el-værktøj osv. og så er det jo nærmest umuligt at have noget stående. Jeg låser min cykel med en u-lås tilhørende kæde, så jeg kan låse både stel, begge hjul og så hele cyklen fast til stativet, men er stadig nervøs :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla super spænenede projekt håber da at se noget smart og kreativt men som Jonas siger langt de fleste cykel tyve køre lige over med varevognen og tar et par cykler med sig hvorefter de så køre til deres skjule sted og skære låsen af med en vinkelsliber eller andet værktøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)