Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan foregår en reklamation online ved dropshipping?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Hvordan foregår en reklamation enlig når man laver dropshipping. Vi forhandler nogle produkter og har nu oplevet den første reklamation - skal vi som butik tage varen retur til os og derefter kontakte vores leverandør for en ombytning (hvis de ikke kan reparere det) eller er det alene os der hænger på sådan en raklamation.

Med venlig hilsen

Lasse 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Bøegh-Petersen:
skal vi som butik tage varen retur til os og derefter kontakte vores leverandør for en ombytning (hvis de ikke kan reparere det) eller er det alene os der hænger på sådan en raklamation.

 

Ja i er ene og alene ansvarlige overfor kunden, hvad krav i har overfor jeres leverandør kommer jo helt an på hvad i har aftalt med dem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

I forhold til din kunde, så er det udelukkede dig / jer der har ansvaret. Hvordan i løser reklamationen er uvedkommende for kunden. Men hvorfor ikke starte med at kontakte jeres leverandør?

Husk også at udgifter til fragt i forbindelse med en reklamation skal dækkes af jer...

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)