Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget Tøjmærke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne starte mit eget.

Håber ikke det lyder for dumt :P

Jeg har tanken med at skulle lave mit eget brand, jeg vil gerne have mit design på t-shirts-Trøjer-bukser-caps-huer altså tøj.

Jeg har lavet et design som jeg har fået trykket på få ting, for at se hvordan det så ud.

Jeg kunne godt tænke mig en masse råd til hvordan jeg får startet det op.

Håber i på Amino er til hjælp :) 

Mvh Lea 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea

Lad mig starte med at sige, at dit indlæg er meget abstrakt skrevet - en konkretisering ville være værdsat. Hvad søger du helt præcist hjælp til?

Der, hvor jeg kan bidrage, er mht. markedsføringen, muligvis. Der er ingen værdi i, hvis alle dine super fine stykker tøj kommer til salg, men ingen får øjnene op for dem. 

Facebook er efterhånden et selvsigende medie, hvor du kan få succes - både gratis, organisk men også gennem betalt facebookannoncering

Instagram er også et sjovt medie, hvor du - med billeder, der sparker røv i høj kvalitet - kan give dine potentielle kunder eller følgere et godt indtryk. Hold hele tiden dine følgere opdateret med tilbud, nyheder eller meget, meget andet....

Et nyhedsbrev kan absolut også være fordelagtigt for dig at implementere på din hjemmeside og i din markedsføringsstrategi. Send ugentligt, eller når du har tid, mails ud, hvor du viser produkterne frem, skriver om tilbud og holder dine følgere opdateret. Jeg har mange gange været så fristet af et nyhedsbrev fra f.eks. Boost.com, at jeg simpelthen bare måtte klikke på linket. 

En andet medie, der er sjovt, specielt hvis du henvender dig til det lidt yngre segment, er snapchat. Her kan du også holde dine følgere opdateret med nyheder og tilbud.

Til sidst bør du overveje at søge til pressen. Dette kan betyde bare al omtale, du kan få i radioer, aviser osv.. osv.... Men det er også værd for dig at undersøge, hvilke medier, dine kunder læser. Få skrevet nogle indlæg til det medier; kronikker eller andet. Du kan selvfølgelig også tage kontakt til redaktionen og skrive en glimrende pressemeddelelse, hvor du håber på at de bider på og skriver en artikel om dig. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig dumt at ville starte sit eget, tænk på hvis de store havde sagt det samme.

Lyder lovende, men du skal klart lave en markedsundersøgelse og finde plads til dit produkt. Hvad gør dit specielt, og så er markedsføring meget vigtigt.

Som jeg forstår det så laver du et print til tøjet, som skal sidde på de forskellige kategorier?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Gladsaxe
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Ja jeg har lavet et design som jeg syns er pænt og simpelt.

Og prøvet at få printet det på 2 ting

Har ikke så meget forstand på det endnu, men skriver med en masse søde mennesker som giver mig en masse råd :)

I må endelig komme med flere gode råd

Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,har nogen noget ide om hvor kunne jeg finde en god men ikke dyrt undertøj b2b firma?jeg har en små virksomhed og har fundet nogle men de er ret dyre..skriv gerne,tak på forhånd

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea.
Jeg startede selv mit eget t-shirt mærke for 14 år siden og solgte nogle år.. fandt på noget genialt som andre ikke lavede. Eksklusive t-shirts. Solgte dem på eBay - ingen hjemmeside. De gik som varmt brød!
Jeg fik en lille dansk virksomhed, som havde kontakt til fabrikker i Grækenland, til at lave 500 t-shirts med mit label, mål, kvalitet over det hele. De kunne også hjælpe med at udvikle designet, eller de kunne lave det jeg havde med til dem. Så for mig var det ret lige til, og uden egentlige risiko i den mængde.
Kh Lasse 

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lea:
Jeg kunne godt tænke mig en masse råd til hvordan jeg får startet det op.

 

Mit bedte råd, som du sikker ikke kan lide at høre -  lade være med at starte op indenfor tøjbranchen.  Det er en utrolig svær branche hvor rigtigt mange firmaer bløder (taber penge og dør) , det er kun ganske få professionelle der klare sig godt.  Har du overhoved gjort dig nogen overvejelser om hvordan du vil skaffe kunder til dine vare?  hvordan vil du brande dig?

 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis E.R Pedersen:

Det er aldrig dumt at ville starte sit eget, tænk på hvis de store havde sagt det samme.

Lyder lovende

Det viser jo tydeligt at du intet aner om en branchen som har det rigtigt svært for tiden.  Hvad er det lige der får dig til at sige at det lyder lovende? alt lave print på noget standard tøj som du ikke en gang har set?

 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea.

Jeg kan godt hjælpe dig, skriv på bengtssonglass @ gmail.com eller ring på 42657580

mvh

Søren bengtsson

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg interesserer mig meget for herre-mode generelt..; tøj, accessories, sko samt hatte..

Jeg har mange design-idéer, og elsker brugen af farver - altså ikke kun sort/hvid/grå..

Mon hér er en eller flere der kunne ha' brug for ny inspiration til at 'komme videre' efter at ha' haft følelsen af status quo..?

Jeg kunne tænke mig at indgå et kreativt samarbejde med rette person(er) i henhold til ønsker og behov herfor..

Venligst

Frank

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)