Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man starte stort i de små?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du under dig sikkert over titlen på det her opslag, og det giver god mening.

Jeg er interesseret i at starte en virksomhed med varer som Ure, Polo-Shirts og Chino bukser, men er det muligt at få kvalitet til en lav opstarts-pris?

Jeg har haft kontakt med ur-mærker som f.eks. Triwa, hvilket er et billigere men okay stilrent (min mening) ur fra Sverige, men de var ikke interesseret.

Nogle råd til at komme igang?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du siger 'lav opstartspris', hvor meget er lavt?

Du kan relativ hurtig komme i luften med en billig webshop, hvis du kan lave benarbejdet selv.
Dernæst kan du muligvis opbygge dig et lager af billige varer som du selv pointere, men hvorfor handle ved dig når man kan handle så mange andre steder? hvad er din niche? er du billigere end eller andre eller?

Generelt: store partier giver billigere indkøbspris (giver sig selv) så du skal nok investere kraftigt i dit varelager hvis du skal kunne sælge billigt.

Nu kender jeg ikke meget til detailbranchen, men en butik hvor man kan købe Ure og Polo-shirts virker lidt spøjs - ville det ikke give mening at fokusere på det ene eller andet?

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg kunne godt tænke mig at lave en shop med pakke-løsninger, f.eks. hvis folk skal lave branche-skifte eller som mig bare ikke gider kører i shopping-center og købe ind. Så kunne det være rart at finde en pakke med 3-5 poloer og måske et ur som passer til tøjet, og på den måde lave "trending sammensætninger" så folk ikke skal forholde sig til andet end deres smag.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Nu nævner du ure, men har du overvejet at sælge smykker?

Vi har netop lavet en ny grossist side der hedder www.chanti.com hvor du kan købe ind super billigt.

Som en anden skriver er det normalt billigere at købe store partier ind, men hos os behøver du kun at købe 1 stk. pr. smykke, dog for i alt minimum 1000 kr. inkl. moms, hvilket for de fleste startups er et overskueligt beløb. Du kan på denne måde få super mange forskellige produkter, og kun have 1 stk. af hvert liggende, dermed ikke så stor risiko.

Vi har over 10.000 forskellige produkter at vælge mellem, og der bliver løbende tilføjet nye.

Leveringstiden er også kort, ca. 14 dage!

Men tjek den endelig ud og lade mig høre om det er noget for dig!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Din ide med at lave en pakkeløsning kunne være en genial ide!

Så kunne jeg f.eks. købe et outfit bestående af ur, bukser og polo. Sådan kan du adskille dig, som er vigtigt og nævnt ovenstående. :-)

Er du ikke i stand til at få "de store" med, så henvend dig til billigere eller ukendte mærker. 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har dårlige erfaringer med Alibaba så prøver såvidt at undgå den side. Ellers tak!

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg er glad for at du er interesseret, det er altid sjovere at starte noget med mindst 1 potentiel kunde. Det bekræfter bare at man i det mindste kan ramme en niche.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chanti,

Jeg vil gerne være lidt forsigtig med smykker, da jeg har erfaret at det kan variere meget og kommer meget an på målgruppen. Men i fremtiden kunne jeg være interesseret i Manchetter og små leder-bånd som passer godt til fx jakkesæt.

Jeg vil gerne ramme en meget fin grænse for mit udvalg.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)