Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man starte stort i de små?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du under dig sikkert over titlen på det her opslag, og det giver god mening.

Jeg er interesseret i at starte en virksomhed med varer som Ure, Polo-Shirts og Chino bukser, men er det muligt at få kvalitet til en lav opstarts-pris?

Jeg har haft kontakt med ur-mærker som f.eks. Triwa, hvilket er et billigere men okay stilrent (min mening) ur fra Sverige, men de var ikke interesseret.

Nogle råd til at komme igang?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du siger 'lav opstartspris', hvor meget er lavt?

Du kan relativ hurtig komme i luften med en billig webshop, hvis du kan lave benarbejdet selv.
Dernæst kan du muligvis opbygge dig et lager af billige varer som du selv pointere, men hvorfor handle ved dig når man kan handle så mange andre steder? hvad er din niche? er du billigere end eller andre eller?

Generelt: store partier giver billigere indkøbspris (giver sig selv) så du skal nok investere kraftigt i dit varelager hvis du skal kunne sælge billigt.

Nu kender jeg ikke meget til detailbranchen, men en butik hvor man kan købe Ure og Polo-shirts virker lidt spøjs - ville det ikke give mening at fokusere på det ene eller andet?

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,