Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Webhoteller vil I anbefale...til en WP shop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Vi i Meebox burde kunne hjælpe med at løse den opgave! 

Se fx https://www.totalimport.dk/ - min bror's shop, som kører på et af vores Premium Pro webhoteller. Det er Wordpress WooCommerce, ligesom jeg kan forstå du søger.

Hvis du har nogle spørgsmål, så skriv på ace@meebox.net

God aften 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke anbefale Meebox, da jeg har prøvet dem.

Men Azehosting bruger vi selv lige nu og det kører fint. Ellers kommer det igen an på hvad du skal bruge, for der er mange Danske og Udlandske udbydere.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Dennis.

Vi skal bruge den til vores webshop på 3 forskellige sprog, og hastigheden er meget vigtigt for os, for den perfekte bruger oplevelse. Og som kører stabilt.

Dennis E.R Pedersen:

Kan ikke anbefale Meebox, da jeg har prøvet dem.

Men Azehosting bruger vi selv lige nu og det kører fint. Ellers kommer det igen an på hvad du skal bruge, for der er mange Danske og Udlandske udbydere.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Vi lover dig Danmarks hurtigste loadtid, da vi har særlige løsninger til WordPress sites.
https://www.proudwing.com/da/wordpress/ 

Skriv til mig for demo på info@proudwing.com - Vi kan godt lave en kopi af dit site til vores servere, så du selv kan bedømme hastigheden. Uforpligtende.
Vi garanterer hastighedsforbedring og du har 14 dages fuld returret hvis utilfreds. 

Mvh
Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis E.R Pedersen:

Kan ikke anbefale Meebox, da jeg har prøvet dem. (...) Ellers kommer det igen an på hvad du skal bruge (...)

Vores webhoteller er ikke lavet til at kunne håndtere alle typer af projekter, behov og omstændigheder. Wordpress, webshops og hjemmesider i al almindelighed er dog noget af dét, som de er rigtig gode til! 

God aften 😊

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Dennis E.R Pedersen:

Kan ikke anbefale Meebox, da jeg har prøvet dem. (...) Ellers kommer det igen an på hvad du skal bruge (...)

Vores webhoteller er ikke lavet til at kunne håndtere alle typer af projekter, behov og omstændigheder. Wordpress, webshops og hjemmesider i al almindelighed er dog noget af dét, som de er rigtig gode til! 

God aften 😊

Ville stadig ikke anbefale jer, da jeg havde mange problemer med og hos jer, samt kender jeg en del andre som havde samme oplevelser. Men det kan jeg gemme til en anden dag.

Zahid, skriver til dig i privaten. Så kan jeg måske guide dig i den korrekte retning.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid

Jeg kan anbefale Redhost.dk, som har nogle af de hurtigste servere i Danmark + at de ikke er overbelagt med mange hjemmesider per server.

Hilsen

Marcelo

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det skal være danske servere, så tag Proudwing, eller Unoeuro baseret på hvor mange ressourcer du skal have.

Det er nok de bedste danske udbydere du kan finde.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)