Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Billy-regnskabsprogrammet bruges til forskellige slags virksomheder?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kosheluk
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Fra  NOVAS Commercial Solutions Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg skal bruge et regnskabsprogram og tvivler lidt mellem Billy og E-conomic.

Billy lyder mere brugevenlig og har bedre måske API mens E-conomic har flere funktioner.

I dag har jeg et IVS-selskab, så Billy ville nok passe mig fint nu. Men i fremtiden vil vi måske omdanne det til noget med et holdingselskab osv.

Også, måske skal vi have et datterselskab i Ukraine (en software udviklingsafdeling).

Vil jeg stadig kunne bruge Billy i fremtiden? Dvs. hvis vi får en holdingselskab struktur + egen udviklingsafdeling / datterselskab i Ukraine?

Tak for hjælpen.

Edward

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville teste de to - og faktisk også www.dinero.dk op mod hinanden i den gratis prøveperiode for alle 3.

E-conomic nok for de mest modne virksomhed, de to andre med fine api og mere intuitive for urutinerede brugere - alle kan have holding - ingen kan bogføre for et Ukraine firma hvor regler for årsregnskab, moms osv - og krav til regnskabsføring ikke vil svare præcist til de danske

Husk hvert selskab koster - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da supplere med, at du i Dinero kan have flere regnskaber på samme licens, også i den gratis version.

Fra Kosheluk
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Fra  NOVAS Commercial Solutions Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for din kommentar.

Jeg er glad for at høre, at alle 3 kan have holding.

Men kan Billy eller E-conomic bogføre "resultater" fra et ukrainsk/udenlandsk datterselskab/afdeling? Skal der ikke "indregnes" nogle tal derfra i regnskabet her i Denmark?

Angånde et Ukraine/andet udenlandsk datterselskabs regnskab, skal der selvfølgelig bruges et andet program lokalt der.

Vi skal fprøve 1 regnskabssystem ad gangen - fordi det skal kobles til vores portal via API, så der vil være for meget arbejde at prøve med alle 3 på en gang.

P.S.
Jeg nævnte ikke Dinero i første omgang, fordi jeg har læst, at Martin siger, at det først og fremmest er til dem, der sælger timer (og til mindre webshops osv.). Hos os regner vi med automatisk bogføring af rigtig mange fakturaer når vores kunder betaler på vores website. Og så har Billy og E-conomic flere færdige integrationer med andre systemer (og formendligt bedre API).

Hilsen,
Edward

Fra Kosheluk
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Fra  NOVAS Commercial Solutions Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for din kommentar.

Det lyder interessant.

Kan man ikke laver flere regnskaber på samme licens i Billy og E-conomic? Skal man købe ekstra licenser?

P.S.
Jeg kigger nok ikke på Dinero i første omgang, da der ikke er så mange integrationer og måske ikke så udviklet API, som hos Billy og E-conomic. Men jeg var varm på Dinero i starten, fordi det lyder så dejligt brugervenligt :-)

Hilsen,

Edward

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv billy og det er rigtig meget brugervenlig. Især deres design giver utrolig overblik .

Du kan have 1 selskab + holding for en licens og hvis du har mere end det skal du have 1 licens per selskab. Udover det har de ikke koncern regnskab , da deres program primært er målrettet enkel virksomheder ligesom et selskab eller enkeltmandsvirksomhed.. så 1 regnskab per selskab . Selvom dit holding har gratis licens.

Men jeg har efterspurgt det hos deres kundeservice, da jeg selv har et holdingselskab og to datterselskaber

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Edward:


Vi skal afprøve 1 regnskabssystem ad gangen - fordi det skal kobles til vores portal via API, så der vil være for meget arbejde at prøve med alle 3 på en gang.

P.S.
Jeg nævnte ikke Dinero i første omgang, fordi jeg har læst, at Martin siger, at det først og fremmest er til dem, der sælger timer (og til mindre webshops osv.). Hos os regner vi med automatisk bogføring af rigtig mange fakturaer når vores kunder betaler på vores website. Og så har Billy og E-conomic flere færdige integrationer med andre systemer (og formendligt bedre API).

Hej Edward

Jeg startede oprindeligt i e-conomic og har også arbejdet med deres API. Jeg er sidenhen skiftet til Billy som jeg vil mene er meget nemmere/hurtigere at arbejde i og med et moderne API. Jeg har lavet flere integrationer til Billy med automatisk fakturering, synkronisering af kontakter mv. Det er rigtig nemt at gå til.

Dinero ser spændende ud, de mangler blot et færdigt API.

Med andre ord; jeg vil anbefale at du kigger nærmere på Billy.

Det eneste negative ting med Billy, er at de ikke rigtig har udviklet sig de sidste par år. De samme fejl som jeg oplevede for 2 år siden er stadig i deres interface. Men i forhold til alternativet, så tror jeg stadig er det er det bedste valg.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Kosheluk
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Fra  NOVAS Commercial Solutions Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yousef

Tak for et relevant svar.

Hvordan klarer du dig i Billy med et holdingselskab og to datterselskaber? Er det nemt nok?

Har du så ... 3 licenser? Eller bruger du Excel til noget af det?

Hilsen,
Edward

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg klar mig rigtig godt i billy og jeg elsker det . Jeg håber bare de komme med en koncen funktion:)

Men nej jeg har ikke 3 licens som jeg nævnte tidligere at holding selskabet er gratis med det første selskab/firma . Så jeg har 2 licens.

Deres design betyder utrolig meget for at man har nemt overblik .

Du taster simpelthen dine oplysninger ind dvs bilag osv .. og så gøre programmet resten.

Jeg anbefaler at du bruger billy da den er enormt fede funktioner især hvis du har webshop.

Jeg vil være ærlig og se at jeg har oprettet en account i det regnskab program der starter med D , kan ikke huske hvad det hedder. Nu kan jeg ikke huske hvad det hedder. Men ærligt talt .. De bliver nød til arbejde med deres funktioner og design . Synes ikke det er up to date og uoverskueligt at finde rundt i det.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det hedder dinero. Det anbefaler jeg ikke p.t

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)