Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin min webshop til!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

fin lille webshop, meget ren og nem at navigere.

Jeg vil dog mene at videoen du har liggende på /hvorfor-vaelge-snap/ burde ligge på /hvordan-virker-det/.  Når man så klikker på dit banner på hjemmesiden skulle man gerne havne på siden med din video.

held og lykke

-360

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Jeg savner der står helt klart hvad det er når man åbner siden. Jeg kan se det er noget til at stikke i mobilen men ikke hvad. Jeg skulle hen på hvordan virker det siden for at læse mig til det. Du kunne f.x. fjerne den tekst med fri fragt under logoet og skrive noget ala - din super iphone oplader

Angående den side synes jeg punkterne godt kunne være i meget større font. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

På produkt-sider står relaterede produkter som "lignende indlæg".

Jeg ville fjerne "Kurv" fra "den almindelige" menu, nu hvor der allerede er link til den i den øverst menu.

Evt. en "Om os"-side, og gerne med et billede - det synes jeg altid skaber lidt ekstra troværdighed.

Ellers en ganske fin og simpel shop. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kalde dit logo andet end logo2-e1463232643272

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Visuelt er den jo fin. Min største kritik er nok de 2 top-menuer. Det virker lidt mærkeligt (især når "Hvordan virker det?" og "Se hvordan det fungerer" er det samme). Jeg ville nok samle det hele i én menu, evt. rykke sådan nogle ting som "kontakt os" og "handelsbetingelser" ned i bunden af siden, hvis det føles for crowded.

Indholdet har jeg lidt flere ting til. Jeg mangler f.eks. en beskrivelse om hvad i-Snap er - både en kort introduktion på forsiden (evt. bare 1 sætning som: "Smartere/nemmere opladning til din smartphone"), og så en "Hvad er i-Snap", hvor det introduceres præcis

* Hvad produktet kan, og hvorfor det er smartere end de normale opladere

* Hvordan det virker (rent teknisk)

Skriv det gerne i en flydende tekstform. Så noget a la: "i-Snap er en adapter der gør opladning af din smartphone nemmere og smartere. Adapteren omdanner din almindelige oplader til en magnetisk oplader, der nemt klikkes på, og gør at du ikke længere skal fumle med besværlige ledninger..." osv. osv. Jeg så endda videoen (som gerne måtte have haft noget tale og/eller tekst + musik), og jeg er altså stadig lidt i tvivl om hvad der er, og hvordan det præcist virker.

Nogle specs ville også være godt at få remset op. Umiddelbart får man ved sætningen "Med i-Snap kan du bruge samme oplader til alle Apple og Android enheder, du behøves ikke at tænke over hvilken ledning der passer til hvad" indtrykket af at i-Snap passer til alt Apple, men synes ikke umiddelbart jeg kan genkende et produkt der ville passe til min iPhone 4S f.eks. Så ville det være rart med en kompatibel-liste med præcis hvad i-Snap passer til. Det kunne stå på en af de sider du allerede har, under en FAQ eller på selve produktsiden, f.eks. her: http://i-snap.dk/produkt/iphone-lightning-connector/. "Kompatibel med: ..."

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En FAQ er i øvrigt som regel en rigtig god idé til hjemmesider med tekniske produkter. Der får man nemlig som kunde lynhurtigt et overblik over hvordan et produkt virker med spørgsmål som:

*Virker i-Snap med mit cover?: "i-Snaps er ikke større end en almindelig oplader, og vil derfor passe sammen med alle covers der fungerer med dit normale opladerkabel"

*Kan jeg bruge i-Snap med iTunes?: "i-Snaps understøtter data-overførsel, og virker derfor med iTunes, ..."

*Hvilke smartphones virker i-Snap med?: "i-Snap er kompatibel med..."

*Hvordan ved jeg at opladeren sidder ordentligt i?: "i-Snap har indbygget LED..."

Und so weiter...

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar! Mere kritik tages imod med kyshånd!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at du har et rigtig godt udgangspunkt. Jeg savner måske nogle lidt mere klare Call-To-Action knapper på dine produkter på forsiden - altså en farve der står ud. Også en bedre farve på køb-knappen på produktsiden.

Som en markedsføringsidé, kunne du måske skæve lidt til min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/ , her kan man give sit bud på et produkt.

På din hjemmeside kunne man lave en landingpage hvor man kan komme ind og byde på ét eller måske 2 af dine produkter og få muligheden for, at få produktet til en favorabel kampagne pris. Når en kunde byder til en pris du kan være med til, kan du give kunden besked om, at de kan få produktet til den pris. Og ellers, så behøver man ikke at gøre noget.

Nogle giver alligevel x-procenter i rabat i en eventuel kampagne, hvorfor så ikke gøre det lidt til en leg og involvere kunderne på en anden måde.

En simple metode vil være, at aktivere "byde" funtkionen på de produkter du vil, og så lave en fed banner fra din forside, der leder hen til de produkter.

Du er også velkommen til bare, at oprette dit webshop-link på min hjemmeside. Så får du da et enkelt backlink.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

" SE HVORDAN DET FUNGERE"  på forside, når jeg trykker derpå forventer jeg en video, ikke en forklaring tekst.

mvh

anders

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)