Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbskurven i Woocommerce driller

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Fra  Smilow Design Denmark Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er i gang med opsætning af en webshop på min hjemmeside med Wordpress og Woocommerce. De enkelte produkter er jeg ved at lægge ind i webshoppen, derfor ligger produkterne flere steder og det ser lidt rodet ud, det håber jeg I kan abstrahere fra ;)

Min hjemmeside hedder http://www.smilowdesigndenmark.dk

Jeg har opsat min webshop med Paypal til at starte på. Menuknappen i indkøbskurven "Gå til kassen" ser dog ud til at være indstillet forkert. Når man trykker den vej for at betale kommer der en fejlmeddelelse. "Beklager, det ser ud til, at der ikke er en tilgængelig betalingsmetode for din stat." Jeg har sat kryds i menufeltet Gennemtving sikker checkout og bruger SSL. Denne funktion har jeg netop slået til fordi jeg kan læse at det er den mest sikre. Inden jeg sagde ja til SSL virkede Gå til kassen knappen ikke, men det gjorde Paypal knappen nederst.

Men jeg tænker at nogle kunder hellere vil trykke på "Gå til kassen" symbolet (som vi plejer andre steder på nettet) og så surfer de måske videre når det ikke virker? Kan man fikse problemet eller fjerne knappen eller skal man bare leve med at kunderne skal lære at trykke på den nederste knap for at betale og så måske lægge en vejledning ind omkring hvordan man betaler? Og hvordan ændrer jeg tilgængelig betalingsmetode for din stat?

Og så er jeg ikke skarp på hvad forskellen er på Paypal Standard og Paypal Express Checkout, andet end at mine kunder kan købe uden at være oprettet som brugere. Hvis det er rigtigt forstået? Lige nu er hjemmesiden opsat til Paypal Express Checkout, skal det ændres til standard? Har det overhovedet nogen betydning her?

Sidder der nogle derude som kan gennemskue hvad jeg har indstillet forkert og som kan hjælpe mig med at få indkøbskurven til at virke ordentligt? På forhånd mange tak Smile

Mvh. Jannie Smilow

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)