Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til en lille twist

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

har købt en webshop, hvor det viser sig når man ser det fra en tablet, ipad, så overlappes indkøbskurven med kontakt os texten, ...siden laves i wp, og jeg betaler stadigvæk af på denne template. Nu siges der, der vil kræves 4-5 timers opdatering, for at fjerne denne fejl, og det vil koste ekstra. Har allerede lavet en afdrags ordning, hvor jeg betaler af på shoppen... er det rimmeligt? Der er ikke gået mere end 3 måneder med shoppen...

hvad skal jeg gøre... rent kontraktmæssigt, så skal denne template virke ved levering, og det gør den ikke, og nu bliver det ekstra dyrt.....

Hvad gør mand?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal læse det. Virkede det da du kobte shoppen ?
 Eller er det noget du har fundet ud af efter da du ikke kontrollede det inden du skrev under og overtog shoppen ?

Staar det i kontrakten at den skal virke paa ipad og tablets ? 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:

har købt en webshop, hvor det viser sig når man ser det fra en tablet, ipad, så overlappes indkøbskurven med kontakt os texten, ...siden laves i wp, og jeg betaler stadigvæk af på denne template. Nu siges der, der vil kræves 4-5 timers opdatering, for at fjerne denne fejl, og det vil koste ekstra. Har allerede lavet en afdrags ordning, hvor jeg betaler af på shoppen... er det rimmeligt? Der er ikke gået mere end 3 måneder med shoppen...

hvad skal jeg gøre... rent kontraktmæssigt, så skal denne template virke ved levering, og det gør den ikke, og nu bliver det ekstra dyrt.....

Hvad gør mand?

4-5 timer arbejde for at rette / lave det pænere lyder vanvittigt! 

Jeg lavede det nedenunder på under 2 minutter (lokal ændring så det er kun mig som kan se det). Ikke verdens pæneste løsning, men det andet hvor det står oveni teksten er grimt og det her fungerer i det mindste. Dem som har leveret siden kan også sagtens lave det samme på ganske få minutter . 10 minutter MAKS.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gik til denne type template, fordi vi denne her gang vil satse på det responsive løsning, som skulle virke, da vores gamle magento shop ikke var mobil venlig, så vi gik meget op i det, at den skulle virke perfekt, hvilket også blev lovet højt og tydeligt, og det var vores vigtigste krav. Vores shop er stadig under opstartsfasen, og den virkede faktisk aldrig korrekt på ipad og tablet, da vi fik det, og dog har vi altid påpeget fejlen ligeså snart vi så den. Men nu siges det vil kræve 4-5 timers opdatering for den nyeste version/udgave af template, hvor fejlen bliver rettet, og det skal vi betale for...., er det mon rimmeligt.... 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en standard template i har købt, eller en i har fået udviklet? 

Uanset hvad er det ikke rimeligt, men er udbyderen ikke dansk nok tvivlsomt hvad du kan gøre ved det. Som jeg læser dine beskeer så ønsker de at du betaler dem for 4-5 timers arbejde for at udbedre det? 

Hvis det er dansk udbyder, så skal du nok spørge danske advokater om hvad du kan gøre. 

Eller søg en magento udvikler her på amino der kan fikse det, det er nok billigere end en advokat

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

yes, det er en standard template vi købte, og en af de bedst sælgende template, så der må være support på ( en af de bedst sælgende til dags dato...) men vi har ikke direkt adgang til supporten, men det kører igennem vores webudvikler...,... ja det er en dansker, der laver dem, DK. så, jeg følger lidt bondefangeri her... :-(

(PS! Vi er gået væk fra en magento webshop, og videre til WP denne her gang, for at gøre det mere overskueligt og billigt, Magento blev for dyrt og kompliceret, det er vores erfaring når ddet er en lille virksomhed vi arb med)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvem er det der kræver 4-5 timers arbejde for at løse problemet, jeres webudvikler eller theme udbyderen? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

vores webudvikler, ved en opdatering til den nyeste version, for fejlen bliver rettet igennem theme udbyderen

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så find en anden webudvikler.

Sidder jeres webudvikler på siden? Altså ham der hoster den og styrer alt? 

Jeg kan ikke lige gennemskue på dine beskeder hvad aftaler i har med den udvikler. Men 4-5 timer for en opdatering lyder som i overkanten. 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe i flere detailjer :

- aftale du lavede med leverandøren af hjemmesiden, altså responsiveness, m.v.

- hvem ham webudvikleren, er det ham i har lavet en aftale med mht. integrationen af templaten som i har købt igennem ham eller hvordan?

- siger webudvikleren at han kræver 5 timer for at opdatere tema X fra version 1 til version 2 på jeres shop, eller kræver han 5 timer for at fikse problemet i temaet og dernæst opdatering?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)