Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør af huer og hoodies

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino, jeg søger lidt hjælp.

Min virksomhed, søger leverandør af beanies(huer) og hoodies. Vi køber hovedesagligt fra Kina når vi bestiller vare hjem, men da vi ikke har haft disse vare før kunne det være dejligt med lidt hjælp. Det vi søger er Sorte huer og Hoodies, hvor vi vil have lavet vores logo på. Dette gerne laves samme sted, da andet virker besværligt. Problemet opstår i at vi er en lille virksomhed og kun bestiller små lagre hjem adgangen for at undgå at ligge ind med en masse, som vi evt ikke ville kunne få solgt. Jeg leder på alle de kendte sider osv, men tit skal man minimum bestille 50 eller mere hjem, hvilket er i overkanten for os. Håber nogle evt, kender nogle troværdige sider eller evt ville kunne sende mig en kontant med en, som kunne hjælpe. Stil endelig spørgsmål, hvis det er uklart hvad jeg søger hjælp til. 

Mvh Frederik

Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frederik.

hvilken hjemme side fra kina køber i jeres varer? har du prøvet http://www.ecamisetas.com/. de har nogle gode priser på det du søger.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, MOQ er typisk høj hvis du køber fra fabrikken. Vi har lige fået 20 kg strikvarer hjem - også beanies som denne, men tvivler på at du kan forhandle det ned i det antal du skal bruge.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at skriv eller ring.

bengtssonglass @ gmail.com eller 42657580

mvh

Søren Bengtsson

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)