Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu må nogen altså lige forklare hvor fejlen ligger, det må være en fejl...hvad bruger vi 180mia kr på?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Friis:

Fru Hartmann:

Og så bare for lige at hakke lidt; hvad render du til lægen for? Du er jo ikke ledig, og det er jo dem der, iflg. dig sidder hos lægen konstant!

Og ja, det var vidst bare for at hakke lidt. Det er ikke mig, der siger, at ledige - specielt langtidsledige - render mere til lægen. Det er statistikkerne. Men som rødbloksstemmende har du sikkert en tendens til at ignorere fakta, statistik og tal.

"Lille ven" ... (ja, det er i høj grad nedsættende - og med 100% overlæg) Jeg har ALDRIG stemt på noget der kunne minde om rødt!
Lad være med at komme med påstande, som du ikke kan stå inde for.

At nogle ledige render mere til lægen, er ikke det samme som at ALLE gør det.

(og så ved jeg qua mit tidligere arbejde hvordan statistikker bliver til!)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

"Lille ven" ... (ja, det er i høj grad nedsættende - og med 100% overlæg) Jeg har ALDRIG stemt på noget der kunne minde om rødt!
Lad være med at komme med påstande, som du ikke kan stå inde for.

Hej

Tak for din kommentar. Den tager jeg til efterretning, og vil vende tilbage til dig, såfremt jeg ønsker yderligere information og forklaring.

Du ønskes en fortsat god søndag, og jeg håber, du får al mulig held mht. iværksætteri, eller hvad du laver. :-)

Tak for debatten. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Kasper Friis:

Det, jeg mener, når jeg siger, at langtidsarbejdsløse ryger mere er, at det generelt er et billede på en dårligere levestandard mht. sundhedsvæsen. Dårlige levestandard --> lavere produktivitet på arbejde. Enhver iværksætter, der arbejder mange timer om ugen, ville ikke kunne gøre det, hvis hans diæt bestod af smøger og pizza med sort kaffe som tilbehør. Det er i hvert fald ikke holdbart i længden. Hvorfor bl.a. også en af DKs sejeste iværksættere, Mads Fauerholt-Jørgensen har valgt at droppe sukker - blot et eksempel!
Så ja, du har fuldstændig ret i, det er en udgift i sundhedsvæsenet. Men det er også en indirekte udgift et andet sted; eller tabt indtægt, om man vil. Jeg kan simpelthen ikke få øje på de 165 mia. til beskæftigelsesministeriet, du taler om - jeg siger ikke, du ikke taler sandt, jeg siger blot, jeg ikke kan finde dem...? 

Denne tråd er vidst kørt lidt ud på et sidespor, hvorfor jeg - set i bakspejlet - nok skulle have iført mig" fornuftigheds-kasketten" og have holdt mig uden for. Jeg er ikke bange for at påtage mig de sommetider upopulære og politisk ukorrekte holdninger og meninger. 

Konsensus er, at tal i politiske sammenhæng tit bliver manipuleret, hvorfor nogle partier siger det ene og andre det andet. 

Men tag ikke mine ord for noget seriøst. Som sagt tidligere i denne tråd, så er jeg totalt uvidende og inkompetent grundet min knap så høje alder. Det må jeg leve med. Jeg venter spændt på min 50 års fødselsdag, hvor jeg forhåbentlig kan udtale mig med aldersargumentet i baglommen. :-)

Hvis du så bare kunne holde dig til at sige "nogle langtidsledige", men du skærer alle over én kam konstant.

Og jo, der er også iværksættere (de er faktisk bare almindelige mennesker som alle andre) der lever af kaffe, smøger, cola og take-away - og overlever!

At der er et par sundhedsfanatikere som har skrevet om deres nye vidunderlige liv uden sukker,kan du jo ikke overføre til alle andre.

Og ja, du er inkompetent i forhold til livserfaring i og med at du ikke er ret gammel.

Læn dig bare tilbage og spil tøsefornærmet fordi du bliver modsagt - der kommer en dag, hvor du selv vil sidde og ryste på hovedet over de bedrevidene unge mennesker der tror de ved alt, når de lige har forladt skolen!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Friis:
Tak for din kommentar. Den tager jeg til efterretning, og vil vende tilbage til dig, såfremt jeg ønsker yderligere information og forklaring.

Lyder meget som en sætning jeg lærte på kommunikationskursus i denne uge :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan skære i ydelser lave reform på reform men langtidsledighen stiger og stiger , jeg tror man må erkende Politiken er håbløse spare uddannelser , laver en masse bureaukrati den ene lov efter den anden og snart ingen kan finde udad det , så laves om lidt om hist og pist det hele virker ikke planlagt og det pålægger man så de offentlige ansatte som så må gå ned med stresse og personligt synes jeg det er dårligt for danmark at flere går ned med stresse grundet ny tage politiker laver 

http://www.avisen.dk/bistandsboom-flere-langtidsledige-kastes-rundt-i-sy_332848.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hagbart:

Kasper Friis:
Tak for din kommentar. Den tager jeg til efterretning, og vil vende tilbage til dig, såfremt jeg ønsker yderligere information og forklaring.

Lyder meget som en sætning jeg lærte på kommunikationskursus i denne uge :-)

YesStarStarStarStarStar

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)