Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til hvad jeg skal gøre med min facebook-side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 18 årig fyr her. Nogle råd til, hva' man kan bruge/skal gøre med sådan en side her? Er begyndt at få seriøse henvendelser fra it-folk, der siger, man godt kan tjene 2-3.000 om måneden ved brug af clickbait-hjemmesider. Har dog takket nej, da jeg mener det ødelægger siden. Tænker jeg bare skal lade den vokse i nogle år og så se hvad fremtiden har at byde på? Hvad synes I og hvad havde i gjort? Smile

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg synes du burde springe ud i de tilbud du får som f.eks Cllickbait. Hvis du varier Clickbait-hjemmesider med det normale du poster fra din fb-side kan det umuligt ødelægge din side, bare du ikke spammer dine føgler med for MANGE clickbaits.

Håber du finder ud af noget :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mortengax, 

Det kommer lidt an på, hvad dit mål og ønske er med siden. Skal det være ren hobby eller vil du have en indtægt? Ift. til at ramme dine følgere, så er det bare vigtigt, at du poster content, som er relevant for modtageren. 

Kig lidt på hvad Anders Hemmingsen gør, da I nok har samme målgruppe. Evt. et sponsoreret indlæg iform af product placementmen stadig hvor du inddrager humor og holder samme stil som tidligere opslag, da du sikkert har en idé, hvad dine følgere kan lide. 

Held og lykke med det. 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen

Tilmeldt 4. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)