Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS'en viser folk den forkerte vej

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er involveret i et projekt, som åbenbart ligger uheldigt i forhold til, hvordan folks gps'er viser dem vej.

Når de skal hen til den fysiske adresse, bliver de ledt ad små skovveje, i stedet for ad den direkte vej.

Hvordan gør man de forskellige navigationsleverandører opmærksomme på det problem, så det kan blive løst? Vi vil gerne have alle besøgende ind ad den samme vej. 

For lige at lave en krølle på det: Om et år vil vi have dem en anden vej...

Hvem har ideer og kontakter?

Hans

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er den adresse, der er noteret under dit billede, så tog jeg den lige på krak. Indsat. Skal lige sige, jeg er ikke kendt i området.
Prøver lige på min GPS senere.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, men det er ikke den adresse.

Det handler om Testcentervej, 7700 Thisted.

Evt. Testcentervej 7D, 7700 Thisted.'

Hans

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak.

Så har jeg rettet slutadresse:

Det ligner ikke grusveje osv. på dette.

Det kan være afhængigt af startadresse.

Måske ville jeg dreje i Vester Thorup og køre mod Frøstrup?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Når de skal hen til den fysiske adresse, bliver de ledt ad små skovveje, i stedet for ad den direkte vej.

I er sikker på at det ikke har noget med instillingerne at gøre ? Hutigst vej, kortest vej, Undgå ... osv ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan helt lavpraktisk, har i overvejet skiltning langs vejen? Jeg ved ikke hvad reglerne er for den slags, men mon ikke at så længe landmanden der ejer grunden siger god for det, så er det okay at have et skilt stående der hvor folk "drejer forkert"? Det gør det også lettere at ændre om et år.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Min GPS sender mig samme vej. Dog spørger den om via Gl. Aalborgvej eller Plantør Kroghsvej?

Kan måske ligge deri?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Sådan helt lavpraktisk, har i overvejet skiltning langs vejen? Jeg ved ikke hvad reglerne er for den slags, men mon ikke at så længe landmanden der ejer grunden siger god for det, så er det okay at have et skilt stående der hvor folk "drejer forkert"? Det gør det også lettere at ændre om et år.

Uanset hvad landmanden mener om at have skilte på sin grund, så er det ikke bare lige ...

Kommunen bestemmer suverænt hvilke skilte man må klistre landskabet til med.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke løsningen. Jeg kan kun bekræfte problemet, som er helt reelt også i Italien også i Thailand for den sags skyld. Når jeg bruger gps i områder jeg ikke kender og er ude at lede efter seværdigheder, så går den ofte helt galt med de små grusveje og stier og ender ofte i ingen ting. Gps systemet mangler noget udvikling ingen tvivl om det. Man kan have en fornemmelse af at det kort/vejinformationerne, som halter, der mangler noget prioritering af vejene.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)