Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til træarbejde i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet nogle små (2 firkanter a 4×4 cm, tykkelse ca 3mm) 8 kantede stjerner i træ og det billigste jeg kan finde dem til et via cotter til ca 2,8 kr pr stk i birkefiner. Kan dette ikke gøres billigere? Jeg skal have omkring 300 til at begynde med og en kontakt, der hurtigt kan producere 1000 stk ad gangen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo mange i DK som kan laserskære i finer så mon ikke du kan finde det billigere. Prisen falder typisk jo støre mængden der produceres pr. gang, ligeledes falder prisen også ved indkøb af større mængde finer.  om du kan finde det meget billigere i udlandet er svært at sige, men det er ikke altid problemfri at bruge en udenlandsk leverandør.

 

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Ved du hvor jeg skal søge? evt en specifik kontakt. Dem jeg har skrevet til her i dk, kan desværre ikke hjælpe...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kan man ikke umiddelbart finde en leverandør, må man være lidt kreativ i sin søgning.  Her er nogle muligheder.

Google ord som læserskæring evt. i kombination med finer eller træ.

Ring til nogle af store finer leverandører, de ved med sikkerhed hvem der kan skære finer.

Alternativt ring til leverandører af laserskærer, de ved typisk hvem af deres kunder der laver sådanne opgaver.

Her kan ud i øvrigt se at der findes mange forskellige måder at fremstille fineren på, hvilket giver forskellige udtryk   http://www.daveco.dk/brochure/index.html

 

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah selvfølgelig! Tusind tak Ravn 😊

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme ;-)

lad os høre om du finder en løsning. 

Held og lykke.

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)