Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på min webshop? www.slyngekompagniet.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har åbnet en lille webshop. Jeg vil være meget taknemmelig, hvis der var nogen her, der gad se på det og sige til mig, om der er noget galt, som jeg ikke kan se. 

På forhånd mange tak!

https://slyngekompagniet.dk/

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Pairy Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en kort gennemgang:

Overvej at flytte "Accept af handelsbetingelser" til kassen i stedet for kurven.

Logoet i toppen kan sagtens gøres mindre så det ikke presser siden så langt ned. Jo mere brugeren kan se når de besøger siden jo bedre.

Få oprettet meta titler og beskrivelser til dine sider.

Overvej eventuelt at brug den ekstra plads i headeren til dine USP'er fremfor at have dem i bunden.

Håber du kan bruge noget af det til noget :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Duniela,

Rigtig fin shop du har fået bygget der! :)

Er ikke så vild med at menuen er så langt nede, men det er nok en smagssag. Jeg gik lige igennem for fejl og mangler, og der er lidt manglende oversættelse fra Engelsk, når man går til checkout på tablet og mobil, hvor logoet også bliver lidt for småt. Men rigtig flot, det er jo småting :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan så godt lide på den måde, at du fremstiller dig selv sammen med dine produkter. Det er virkelig flot og meget professionelt.

Shoppen er i min optik fin. Der er små ting jeg ville rette, men man skal starte et sted! Du er kommet godt fra start Yes

Har du overvejet noget annoncering via Google AdWords. I såfald vil jeg meget gerne hjælpe dig i gang.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

pæn weshop synes jeg Smile

din pagescore er okay https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fslyngekompagniet.dk%2F&tab=desktop dog hvis du optimere billederne hver gang vil det hjælpe en del på sin pagescore der kan du bruge https://kraken.io/ jeg ved ikke hvordan retter de andre fejl da det er i et shop system jeg ikke kender shopify.com

tekst er vigtigt på siden især forsiden for at komme opad organiske resultatet lav mindste 4-6 sammensat linjer med dog aller bedste lav 500 ord med 1 h1 og underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5 h6  , lav gerne en blog om slynger om dine nye produkter og en masse tips og ideer så der kommer sammensat indhold på siden der kan tiltrække trafik til din side.

rigtige mange sider mangler der titler husk alle sider bedst 40-60 og mange har slet ikke meta beskrivelsen husk der 120-160 tegn

der mangler google plus på siden det er også fordel organiske trafik .

cvr nummer i fodnoten på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ekspert i hjemmesidebygning, men jeg er ekspert i internetshopping. Jeg synes din hjemmeside ser simpel, professionel og gennemskuelig ud. Den har alt det en webshop skal have og mere, så den kan du sagtens være stolt af :). Jeg kan godt lide den personlighed der f.eks. ligger i "Om os"-afsnittet og at der er vejledninger til hvordan man bruger produktet, så kunden ikke er efterladt til sig selv. Og så er det altid en rigtig god idé med gratis fragt på webshops, da det - for mig i hvert fald - gør en 10x mere tilbøjelig til at shoppe der. Så thumbs up herfra Yes

Jeg ved i øvrigt ikke om jeg er enig omkring det med at starte en blog. Min umiddelbare erfaring siger mig at blogs (i dag) generelt ikke har har så stort et publikum som f.eks. instagram (som du jo også er på) eller youtube, da det kræver en langt højere investering for læseren... Så det skulle kun være hvis lysten var der til at lave en blog, og ikke få at få mere trafik.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dunela

Stort tillykke med din webshop, den er rigtig flot og overskuelig.


Jeg har samlet nogle af de foreslåede forbedringer sammen og lavet en enkelt billede af forsiden, baseret på nogle af de forslag der har været.

1. jeg har rykket dit logo til venstre, og gjord plads til dine USP tekster. 

2. Det har gjord header mindre og åbnet op for produkterne nedenunder kan ses uden at scrolle

3. Jeg så din OM OS SIDE og synes den ER RIGTIGT GOD, den ville passe rigtigt godt på forsiden som vist

4. Jeg er enig i at Accept af handelsbetinglser bør rykkes til næste step

5. Få oprettet meta titler og beskrivelser og tilføje mere tekst til siden generelt

6. Vedr. Blog Har du noget på hjertet bør du selvfølgelig få en blog (Brug de sociale medier til markedsføring af din blog)

Du kan bruge bloggen til at sige noget fornuftigt om dine produkter og om hele emnet omkring børn og nærhed.

7. https://slyngekompagniet.dk/pages/vejledning du bør få lave dette på Dansk 

8. For at gøre den her side mere overskuelig: Kan du samle liste først og linke fra listen til de steder i tekst hvor der er flere detaljer. Som vist:

7 grunde til at vælge en fastvikle

Jeg tror, at vi er enige om, at det er helt fantastisk at bære sit barn. Nu handler det bare om, hvilket bæreredskab man skal vælge. Der er mange gode muligheder. Hvorfor mener jeg, at det bedst at skaffe sig en fastvikle?

  1. Fastviklen støtter barnet bedst

  2. Mest behagelig for bæreren

  3. Giver masser af muligheder og frihed

  4. Kan bruges som en tæppe eller en gynge

  5. Mest praktisk for mor og barn under amning

  6. Mister ikke værdien og kan bruges igen

  7. Simpelthen det smukkeste bæreredskab



Fastviklen støtter barnet bedst

Fastviklen binder du altid forfra, og den kommer derfor altid til at passe helt præcist til dit barn. Bindingen er altid fra knæhase til knæhase, den bliver aldrig for lille. Barnet kan ikke vokse ud af den, som det kan af en en bæresele. Med en nyfødt kan du uden problem sørge for, at hovedet bliver sikret, mens de større børn kan få armene ud og udforske verden.

Mest behagelig for bæreren

En fastvikle er lavet af specialt stof. Den er vævet og har derfor diagonal stræk, men giver sig ikke i længden og bredden. En fastvikle plejer at være cirka 70 cm bred, og det giver mulighed for at sprede stropperne over bærerens ryg og undgå smerter i ryggen eller i skuldrene.

Giver masser af muligheder

Du kan nøjes med at binde FWCC (Front Wrap Cross Carry). Bindingen bliver ideel for en helt lille nyfødt, fordi den støtter rigtig godt om babyens ryg, og også for et større barn, fordi den så støtter rigtig godt om din ryg. (Ja, FWCC er min personlige favorit!).Hvis du få lyst, så kan du afprøve at bære barnet på siden (praktisk for madlavning) eller på ryggen (til ture med et lidt større barn). Hvis du mangler inspiration, så se på nogle af tutorialsher.

Kan bruges som en tæppe eller en gynge

Det er cirka 4,7 meter stof, som nemt kan bære et menneske på 100 kg. Det er altså ikke sådan ligetil at ødelægge en fastvikle. Hvis du hænger den i træerne, har du en hængekøje,hvis du lægger den i græsset har du et tæppe, der er stort nok til to. Fastviklen pakkes også nemmest i tasken, men hvis der virkelig pludselig ikke er plads, så kan den bruges som et oversize tørklæde.

Mest praktisk til amning

Hvis din baby skal ammes mens du bærer den, så er det lettest gjort i en fastvikle. Det eneste du skal gøre er at løsne bindingen, lade barnet synke lidt ned og have en god bluse på, som giver adgang til brystet. Når barnet har drukket, kan du i løbet af en øjeblik stramme bindingen op igen og fortsætte med at løbe ærinder.

Mister ikke værdien

Det kan være risikabelt at købe en second hand barnevogn, for de kan jo gå let i stykker. Det er næsten omvendt med fastvikler. De kan holde til alt. Man kan ofte sælge en fastvikle for samme pris, som man har betalt for en ny. Det gælder specielt for fastvikler, som er en blanding af bomuld og hør eller hamp, at en brugt fastvikle er blødere end en helt ny.

Simpelthen det smukkeste bæreredskab

De er smukke. Du bliver forelsket i blødheden, de smukke farver og mønstrene. Mange fastvikler er lavet af designere, der har fået børn. Det kan være lige meget om dit tøj måske ikke passer så godt efter fødslen. En fastvikle kan blive dit nye smukke accessory. Den passer altid og sørger for, at du konstant kan kramme din lille skat.

Er du enig? Skriv til mig på FB, eller del gerne artiklen!

9. Det ville være godt med mere tekst på denne side, som hjælper dine forstå din guide? https://slyngekompagniet.dk/pages/storrelsesguide

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Duniela,

Fedt, at du har startet en webshop. Jeg faldt også over din "Om-side" - den er rigtig god. Få evt dette på din side: http://miljoevenlig-pakning.dk/ det giver et nemt backlink til din webshop.

Generelt set har du lavet en god webshop, nu skal du bare have gang i SEO og relevante besøg - brug en ekspert, hvis du vil opnå gode resultater, det er tager for lang tid, hvis man selv skal blive god til alt.

Brug også Affiliate marketing!

Hvis du har lyst, så skal du være velkommen til, at oprette et link til din webshop her på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/

Go vind i webshop-sejlene :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)