Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg udviklere til spil-app?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger et par dygtige programmører / ildsjæle der kan være med til at lave en spille-app og lancere denne. De skal have erfaring med at lave disconnected multiplayer spil. Jeg kan ikke tilbyde løn, men til gengæld en del af overskuddet eller anparter i firmaet. Tænker i studerende eller???

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvis du ikke finder nogle som kan hjælpe via anparter - må du gerne skrive til mig :-) Jeg kan ihvertfald hjælpe dig! Du kan kigge på mit site: moonted.com

God dag!
//Mathias

Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for dit svar

Jeg går ud fra at du skal have penge for at udvikle apps? Og har du erfaring med disconnected multiplayer spil? Ved at dette er en udfordring for mange udviklere...

VH

Kristine

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger disconnected, så formoder jeg du mener at man jævnligt 'synkronisere' op imod hinanden?


Altså, X og Y spiller sammen men 'hver for sig'.
Men måske engang om dagen synkronisere de spillet, i.e. X får Y's positioner m.v. og Y får X's positioner m.v.

Om det er vanskeligt eller ikke afhænger MEGET af spillet.

Et SKAK spil f. eks er ikke svær at lave offline, idet du først får lov at flytte en brik når modparten af flyttet en brik, altså du får først lov til at flytte efter du har modtaget modstanderens brikflytning.

Et spil med megen 'parallel' action er dog meget svær at lave offline, idet du skal synkronisere mange parametre.

Når det er sagt lyder dit projekt spændende nok, men har du fået det valideret? altså er der penge i at kaste masser af timer efter din ide?

Hvis du kan sælge ideen/konceptet er det ret sikkert du får en eller flere på krogen :-)

Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Mange tak for dit svar. Det vil minde meget om det skakspil du beskriver - dog er det et quizspil. Jeg har talt med flere om ideen som tror på den og har allerede et fysisk spil på markedet med stor succes. Det ville nemt kunne laves om til en app. Om der er penge i det eller ej og hvordan man gør rent praktisk i forhold til at få det solgt og markedsført, er noget af det jeg ikke har erfaring med og skal have hjælp til - udover selve programmeringen. Men ideen tror jeg 100% på :-)

Venlig hilsen

Kristine

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah! ja - hvis det er et quiz spil hvor tingene går på tur tror jeg ikke det er så vanskeligt igen at finde en udvikler der kan udvikle spillet.

held og lykke :-)

Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak - jeg krydser fingre :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)