Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internal Server Error

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min side kommer med ovenstående fejl hver gang kunderne skal foretage et køb.

min side er: sr-trade.dk

Er der nogen der kan hjælpe med at dubedre fejlen, eller ved hvad jeg skal gøre.

Med venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok noget der er opgraderet, f.x. dine plugins, eller på din host. 

Du burde kunne opsøge fejlen i logfilter på hosten og så kunne se hvilken plugin der forårsager dem. Men det ser jo ud til det er i woocommerce, eller woocommerce relateret plugin hvor fejlen opstår. 

Da jeg antager du ikke selv er ekspert i det så bør du nok få nogen til at kigge på det. 

Men du kan selv relativt simpelt checke hvornår du woocommerce og andre plugins sidst er opdateret. Ser ud til din php er 5.6 så nok ikke den der er opdateret. 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja du har ret i at jeg nok skal bruge hjælp, og er naturligvis også parat til at betale for det.

Jeg ved at den sidste ordre jeg har fået gennem er fra den 25/8, så det på det tidspunkt fejlen er opstået.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt tage et kig på dine log filer nu, hvis du ønsker det. Men det kræver så noget adgang til host mm. Jeg tror ikke det vil tage lang tid at spotte hvor fejlen er. 

Skriv til stigcq@yahoo.com hvis du ønsker det. 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hjælp fra Stig, er problemet blevet løst. Det var et plugin ved navn wp-onpage-seo der fejlede

Mange tak for hjælpenBig Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)