Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav selv hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Går i de tidlige stadier omkring og lave en Webshop. Men kunne godt tænke mig og lave hjemmesiden selv. Men har ingen kendskaber til det som sådan. Er der nogle af de skabelon hjemmesider hvor man selv kan leve det som i har prøvet eller vil anbefale??

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundager,

Søg på prestashop, inde på Google, og Youtube! Og så se alle de tutorials du kan få fingrene i, og se alle de videoer du kan finde? :) Det er forholdsvist nemt at gå til... Alternativt så kan du vælge en "hostet" løsning. Men der er du oftest bundet af "huset". Dvs. du kan ikke ændre alt hvad du vil, så det passer dig. Presta er klart vejen frem i mig ydmyg mening..

Vh,
Caspar

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes du skal prøve og oprette en webshop i Shopify med et gratis tema deraf. Besøg deres hjemmeside og få en gratis trial - så kan du prøve og oprette produkter, indsætte kontaktinformation og de forskellige ting. På den måde finder du ud af, om det er noget for dig eller om du skal have hjælp udefra.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundager90:

Går i de tidlige stadier omkring og lave en Webshop. Men kunne godt tænke mig og lave hjemmesiden selv. Men har ingen kendskaber til det som sådan. Er der nogle af de skabelon hjemmesider hvor man selv kan leve det som i har prøvet eller vil anbefale??

Ønsker at først at lave en hjemmesiden, og dernæst få en webshop på, eller påtænker du at starte med at udarbejde hele løsningen? 
Hvis du først og fremmest skal bruge en hjemmeside, med mulighed for efterfølgende webshopmodul, som vil jeg anbefale dig at kigge nærmere pÅ WordPress CMS, med tilhørende fremtidig integration af WooCommerce.
Hvis du er helt grøn på området, så vil du dog skulle bruge en rigtig stor mængde tid på at få funktionerne til at fungere efter hensigt. 
WordPress er verdens mest benyttede CMS til hjemmeside anno 2016, hvilket ikke er uden grund. Det er som udgangspunkt super brugervenligt når du først kender systemerne, og kan navigere heri. Du er velkommen til at kontakt mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk til generel sparring omkring mulighederne i WordPress. 
God arbejdslyst :-) 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)