Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har for nylig startet virksomhed og har naturligvis oprettet en Facebookside, der skal repræsenterer virksomheden. 

Mit problem ligger så i, at jeg trods en konkurrence og boosted opslag, kun har fået likes fra folk, der er inviteret af mig selv. - Der er et eller andet galt, men ved ikke hvad. Er der nogen, der har en ide om hvad jeg skal ændre? - Og hvordan?

Ligeledes vil jeg gerne have at andre end jeg selv skal kunne inviterer venner til at kunne like siden. - Hvordan gør jeg det?

Hvis en herinde er knivskarp til Facebook, ville det være en stor hjælp hvis vedkommende lige kunne agere administrator og hjælpe med det. 

Med venlig hilsen

Camilla Bojer

e-vent 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Mit navn er Kasper. Til dagligt administrere jeg lige nu flere Facebook sider for forskellige virksomheder. Generelt arbejder jeg mest med hjemmesider, webshops og annoncering på Google AdWords deraf. Men tidligere har jeg ageret i mere end 5 online forretninger, hvor Facebook har været det primære værktøj for branding.

Smid mig en mail på Kasper@sedia.dk - så hjælper jeg dig kvit og frit. Ellers hvis det er lidt mere avancerede (behøver stadigvæk ikke koste noget), så book et gratis Skype møde med mig.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Matias her!

Jeg har arbejdet med facebook-sider i lang tid og har administreret mange hen af vejen, skriv endelig til min private mail matiaschazthomassen@gmail.com Så kan vi snakke videre! Der er nemlig tons mange faktorer der spiller ind

Mvh Matias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Hvis du søger gratis hjælp til Facebook, så vil jeg meget gerne melde mig. Min egen virksomhed er stort set baseret på annoncering på Facebook, som er en af vores største metoder til at skabe værdi for kunden. Ellers er det andre, der har tilbudt sin hjælp, helt sikkert også super dygtige folk, der kan få dig i mål. :-)

Min mail er: kasperfriis@jobtilunge.dk - hvis det har interesse. 

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla, 

Jeg tror måske dit største problem ligger i at du ikke tænker videre over hvilken indhold der skal være på din facebook-side.

Det kan være en stor hjælp at stille disse spørgsmål til sig selv;

Hvad skulle få mig til at være interesseret i at følge denne virksomhed på facebook. Er det fordi de deler gode tilbud indenfor en kategori der relevant for mig - deler de indhold der er sjovt/inspirerende? 

Som facebook bruger skal jeg kunne se en gevinst i at følge en specifik virksomhed og demonstrere facebook-konkurrencer altså ikke. Det er et quick-fix, som sagtens kan nå ud til en masse mennesker, men det genere ikke nødvendigvis flere følgere eller potentielle leads

Du er nød til at finde ud af hvad det er du vil tilbyde dine potentielle følgere og lave en indholdsstrategi. :) 

//Benjamin Bertelsen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CamillaSmile

Jeg ser ofte at den vinkel folk bruger når de vil markedsføre deres webshop er at lave opslag om deres forretning med fokus på deres produkter og firma oplevelser, konkurrencer og buste disse opslag. Dyrk og ikke særligt effektivt til at sælge. 

Som udgangspunkt ville jeg gøre mig nogle grundige overvejelser om hvem der er din webshops målgruppe?

1. jeg vil finde min målgruppe

2. Jeg vil finde min ideel kunde ved at få udført en persona analyse

3. Jeg vil bruge min persona analyse til at tale til den ideelkunde

4. Hvad er min ideelkundes interesser, udfordringer, drømme..

Lad os sige jeg sælger køkkenudstyr fx. kvalitets kokke udstyr til madlavning..

Hans udfordringer, interesser mm er familie, tid til at dyrke sin hobby madlavning, starte som selvstændig og ikke gå ned på udstyr!!

jeg tror han ville synes at opslag på min væg om madlavning, Master chef, Michelin restauranter storbyferie og restauranter vil interesserer ham mere end mine produkter som sådan gør lige nu. 

Det går ud på at opbygge en relation til folk som kunne blive potentielle kunder i din forretning, det gør du ved at lave opslag om emner som de synes er fede og når de så leder efter den stegepande fra et mærke jeg sælger... kan jeg jo håbe at de vælger min butik, fordi vi har en relation på Facebook!!

Det er  vigtigt at du opretter dine annoncer ud fra det perspektiv og ikke prøver at være alt for alle. Find ud af hvem du sælger til og hvad det gør din forretning til noget unikt. Ram din målgruppe med din annoncering. 

Opbyg relationer med dine opslag

Og sælg dine produkter med annoncer. 

Hvorfor skal en kunde vælge din butik?

God arbejdslyst!!

René
info@webshopkonsulent.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)