Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WeSupport søger supportere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop lanceret et nyt site - www.wesupport.dk

WeSupport vil blive den online del af en service overfor alle, der ikke er skarpe til IT og elektronik og som gerne vil have hjælp hertil - unge som ældre og tykke som tynde. På WeSupport vil jeg lave en samling af gode partnere indenfor IT- og elektronik - geografisk placeret fornuftigt, så man dækker det meste af danmark.

Sitet bliver løbet stille og rolig igang og allerede nu tæller vi mere end 50 supportere - målet er at komme op på 100 suppertere i 2016.

Udover samlingen af partnere, vil der også komme en liste med relevante kurser indenfor IT og flere tiltag er på tegnebrækket og klar til at blive rullet når der kommer en jævn strøm af besøgende

Sitet vil hovedsageligt bliver markedsført offline på steder som biblioteker, ved lægehuse mm. og i en mindre grad også markedsført online.

Hvis der skulle sidde nogen derude, som kunne se sig selv være en del af sitet - som supporter - er du velkommen til at smide mig en besked. Også hvis du har en anden idé til en eller anden form for samarbejde.

Go' aften :-)

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig at kvalitetstjekke jeres samarbejdspartnere, så i holder et fornuftigt fagligt niveau. Ellers får du et problem med at tiltrække dygtige folk.

Eks.: Jeg har godt nok svært ved at finde følgende virksomhed på de søgeord, som de praler med at ranke højt på:

http://capioncomputercare.dk/seo-soegemaskineoptimering-2 

---

Jeg kom til at taste wesupport.com, hvilket resulterede i en masse redirects og en virusadvarsel.

Det er godt nok noget skidt.Smile

Jeg vil anbefale dig at finde et unik navn, så du undgår den slags.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)