Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af vikarbureau

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har i en længere periode gået og spekuleret på, at opstarte et vikarbureau. I første omgang indenfor det sundhedsfagligeområde med faggrupper som; bioanalytikere, laboranter og Social- og sundhedsassistenter. Jeg har de seneste par år selv været beskæftiget i sundhedssektoren, men har aldrig arbejdet med vikar service eller lignende. 

Jeg er bosat i Københavns området og forestillede mig en vikar service som dækker hele sjælland. Jeg forestiller mig, at vikarerne bl.a. kan findes hos de nyuddannede og selvfølgelig andre ledige indenfor faggrupperne. Man kan f.eks. rekruttere ude ved uddannelsesinstitutionerne, hvor mange sikkert gerne vil tage vikarjobs for at  få et ben indenfor på arbejdsmarkedet. 

Min første tanke går lidt på om det er et for hårdt marked, at komme ind på som helt ny? Der findes jo en del bureauer på markedet og det er jo ikke fordi, at jeg kommer med noget nyt og revolutionerende indenfor branchen. 

Men er beslutsomhed og hårdt arbejde mon nok til at etablere sig på et allerede konkurrencefyldt område?

Skal jeg eventuelt finde en forretningspartner, så man ikke står helt alene med det hele?

Er der evt. nogen med erfaring fra området? 

mvh Maksim 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)