Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til instagram på wordpress side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min hjemmeside er pludselig begyndt at skrive: Instagram Error : You have exceeded the maximum number of requests per hour. You have performed a total of 670 requests in the last hour. Our general maximum limit is set at 500 requests per hour.

De steder hvor jeg viser et "livefeed" fra min Instagram. 

Det er en indbygget feature i mit tema, at jeg kan gøre det, jeg har ikke haft problemer med det før.

Jeg har featuren liggende nogle steder som en del af en sidebar, og et andet sted ligger den som en del af min pagebuilder. 

Jeg har forsøgt at sætte "countet" ned, så den skulle hente færre billeder - det lader ikke til at være det, som skulle være problemet, og det virker til at det er lidt random hvor mange billeder den siger at den henter. 

What to do?

Det skal måske lige siges, at jeg absolut ikke er særlig skrap til det selv, så helst ingen svar der nærmest er kinesisk ;) 

Tusing tak. 

Min side: www.conradi.design

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dine egne billeder fra din egen profil eller har du installeret et såkaldt hashtagfeed, hvor du automatisk får alle billeder ind på et bestemt hashtag?

Hvis det blot er dine egne billeder fra virksomhedens Instagram profil, så burde den ikke give dig disse problemer - men du kan tjekke på Instagram.com/developer. Måske du skal opdatere noget her.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Jeg har fundet informationer om den omtalte fejl via Instagrams Hjemmeside, da jeg ikke selv er ekspert på Wordpress, men jeg tror Kenn umiddelbart har fat i noget af det rigtige. 

https://www.instagram.com/developer/limits/

Du skal nok have fat i en udvikler som kan hjælpe dig med at ændre indstillingerne, så den begræser antal af billeder den henter.

God arbejdslyst!!

René

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise Conradi, 

Hvis du ikke har fået problemet løst, så skal du være velkommen til at sende mig en mail på ehj@grafikr.dk 
Der findes en del plugins derude, som du kan bruge - nogle bedre end andre. 

Deruodver kan jeg se, at din hjemmeside har en "fatal error" - hvis du ikke selv kan få den på rette spor, så skriver du også bare på fornævnte mail. 

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Denise Conradi

Jeg håber du fik løst dine tekniske udfordringer. 

God arbejdslyst

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)