Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny butik og webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Stillinge Blomster & Brugskunst Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone og jeg har for ca. 1,5 måned siden åbnet vores butik med blomster og brugskunst.

Det går fint, men ikke som ønsket i forhold til at kunderne finder vores hjemmeside hvor der kan bestilles blomster og købes brugskunst direkte fra webshop.

www.blomster-brugskunst.dk

Er der nogle andre med erfaringer og gode ideer til at blive mere synlig på Google, eller andre søge maskiner?

Venlig hilsen

Stillinge Blomster & Brugskunst

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har I overvejet Google AdWords evt. med Google Shopping? Her kan i virkelig få skabt yderest relevant kundetrafik, hvor I selv bestemmer budgettet.

Jeg vil gerne udarbejde jer en gratis rapport der belyser jeres kundepotentiale i Google. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Angiv gerne en kort beskrivelse af hvilke produktgrupper I ønsker særligt fokus på.

God lørdag :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stillinge Blomster & Brugskunst,

Som Simon nævner. Har i overvejet Google AdWords? I såfald er det et værktøj - modsat Facebook, hvor i kan opsnappe alle jeres potentielle kunder i præcis den perfekte købssituation. I kan nemlig fange dem når de er igang med at søge lige præcis efter jeg produkt på Google (måske sidder de med deres kreditkort klar), hvorimod på Facebook kan reklamer være rigtig træls engang i mellem.

Jeg kan godt hjælpe jer med Google AdWords, hvis i kunne tænke jer det. Kunne i bare tænke jer at høre mere om værktøjet inden i starter ud i det, så tag endelig fat. Jeg rådgiver gerne.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har I overvejet at skaffe trafik gennem andre kilder end Google? Sociale medier er ret populære og moderne for tiden, og de kan virkelig være effektive og profitable, hvis man gør det korrekt. 

Her er nogle tiltag, I kunne benytte jer af:

1. Facebook er et fantastisk medie, hvor de fleste danskere er aktive på. Her kan i naturligvis købe Facebookannoncering, som også vises på InstaGram. I kan naturligvis også gøre gratis nytte af Facebook. I kan uploade billeder af jeres flotte blomster. I kan kommunikere med jeres kunder. I kan sprede nyheder og tilbud. 

2. Instagram er meget det samme, som Facebook - her kan I uploade billeder og opbygge en kundekreds af følgere.

3. Youtube - her kan I lave videoer, hvor I f.eks. viser, hvordan i designer en buket eller meget andet. I kan sågar lave guides til hvordan man dyrker blomster - eller hvad ved jeg (jeg ved intet om blomster) :-)

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stilling blomster og brugs kunst.

jeg er sikker på at i mangler at fortælle Google at i findes. Hvis ikke i har fortalt Google at i findes så kommer i ikke ud på Google. Laver jeg en site:blomster-brugskunst.dk kommer i ikke op. 

Mvh Ivan 

TheDuck.dk 

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

i har en meget ekstrem lave pagescore 9 ud ad 100 det skader meget jeres rank på google med så lav pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=blomster-brugskunst.dk&tab=desktop  jeg kan se det er lavet i smartweb.dk system mon  ikke der findes nogle modul der retter fejl ligesom der er wordpresse det er jo vigtigt med en god hurtig side 

dog optimere billeder hastighed kan i bruge https://kraken.io/ 

i har meget få links få nogle flere https://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=blomster-brugskunst.dk&IndexDataSource=F

vær aktive forumer blandt amino.dk med mere 

få nogle flere ord på siden der er meget få ord og for at findes forskellige ord skal der tekst på siden lav gerne 5 sider med mindste 500 ord med en h1 overskrift og en underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5 h6 flere ord siden fordel også med en blog på siden

alle billeder jeg tjekkede de mangler titler og al tekst 

nogle titler siden for lange de fleste er for korte bedste at holde imellem 40-60 tegn og aldrig over 68 tegn meta beskrivelsen 120 tegn til 160 tegn 

lokale søgning gratis opret let lokale området opret en  https://www.google.com/business/ det er lettest igennem google mape skriv der lidt der omkring jeres virksomhed i modtager typiske et brev efter 14 dage med en aktivering kode .

få flere links siden det er meget afgørende skriv en presse meddeles vær nytænkende og vær gerne lidt provokerende i den presse meddelse 

tilmeld jer links kataloger og artiklen sider danske for at få en  spredt links profil

vær aktiv forumer såsom amino.dk med mere  

lav en video på side

vær aktiv på social medier især facebook med opret også en google plus side det giver også noget 

her er et par ekstra råd http://www.demib.dk/linkbuilding-der-virker/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Stillinge Blomster & Brugskunst Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle kommentarerne Smile

Jeg  syntes det er hamrende svært og har bedt et firma om at hjælpe.

Smartweb har anbefalet et firma som skulle kunne hjælpe, men det er også klart at vi har ikke verdens største budget.

Mvh

Stillinge Blomster & Brugskunst

Hans-Jørn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans-Jørn 

Pas på med at indgå diverse SEO-aftaler uden et for stort budget, da disse processen tit kræver lang tid og mange resurser. Fokuser på medier hvor du kan få trafik nu og her, og hvor du kan testet konceptet og webshopper af. Når du har fundet en guldgruppe, så kan du skrue op for blusset. 

Held og lykke :-) 

Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Stillinge Blomster & Brugskunst Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for rådet, men jeg skal også først høre prisen og betingelserne.

Lad os tage et eksempel...

hvis jeg skulle bestille en buket i Slagelse som skulle bringes ud, ville jeg Google 'blomster slagelse'

hvis jeg gør det nu kommer vi først på side 3 og derfor er der ingen der ringer :/

Hvis du kan få vores frem på side et i Google, er jeg naturligvis klar til at betale noget for det, men så enkelt er det jo ikke - vel?

mvh

Hans-Jørn

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans-Jørn,

Tillykke med den nye webshop. Du har fået en masse gode råd med på vejen, og det er nogle gode nogle du har fået. Så jeg vil ikke komme med så mange flere.

Hvis du har lyst til lidt link-building er du meget velkommen til, at oprette dit link her på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/ 

Da du nævner, at du har en SmartWeb-løsning, så kan vi også læse alle dine produkter ind i systemet, det kræver at du har pris-indeks-modulet i din SmartWeb. På denne får du en ekstra mulighed for at eksponere dine produkter helt gratis (eksponeringen kræver selvfølgelig at folk søger/finder Jeres produkter inde på min hjemmeside).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)