Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv feedback til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Egentlig en meget pæn hjemmesider, der tjener sit formål. Har du overvejet at få billede på af de kunder, der har lagt en udtalelse? Det kan give noget mere troværdighed.

Hjemmesiden er helt sikkert til at være stolt af. 

Jeg ville dog nok fokusere på at få noget mere tekstindhold på siden. Både fordi det kan være hensigtsmæssigt mht. SEO - men det kunne også være lækkert at få lidt mere info uden skal skulle loade alle mulige videoer - ikke sagt at videoerne skal slettes!

Jeg tillader mig at stille et spørgsmål ang. din forretning og dig. Jeg kan se, du hedder "1998" i dit brugernavn, hvilket jeg antager er fordi, det er årstallet, du er født i. Har du nogen uddannelse indenfor området, der involverer træning- og kostplanlægning? Eller har du bare givet den gas i fitnesscenteret og fået et par ekstra cm. på overarmene, hvorefter du har startet en forretning op, fordi du interesserer dig for træning? Grunden til jeg spørger er, at der er mange forskellige "religioner" indenfor træning; bro science, du ved nok, hvad jeg mener. Nogle siger, man skal spise hver 2. time, andre siger, at madplanlægning er noget bullshit.... Det hele bunder I, at du burde nok sælge dig selv noget mere allerede på forsiden - fordi jeg har også tjekket dine priser, og de ser rimelig fornuftige ud i forhold til mange andre; der er folk på Facebook, der tager over 1.000,- for en enkelt uges kost- og træningsplan.

Held og lykke med siden og forretningen!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Som udgangspunkt fint, at du prøver selv (formoder jeg). Men det betyder rigtig meget for din hjemmeside og dens konverting ift. henvendelser om hjemmesiden fremstår troværdig eller ej. I mit synspunkt fremstår den overhovedet ikke troværdig. 

Jeg ville forslå dig, at du i samarbejde med mig finder en simpelt tema i Wordpress og opsætter hjemmesiden deraf. Du har al tekst, billeder osv. - og derfor er hjemmesiden let og tilgængelig at opsætte. Faktisk kan du gøre det selv - jeg vil bare lige hjælpe dig godt på vej uden betaling. 

Tag kontakt til mig via min hjemmeside

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Johannes

Egentlig en meget pæn hjemmesider, der tjener sit formål. Har du overvejet at få billede på af de kunder, der har lagt en udtalelse? Det kan give noget mere troværdighed.

Hjemmesiden er helt sikkert til at være stolt af. 

Jeg ville dog nok fokusere på at få noget mere tekstindhold på siden. Både fordi det kan være hensigtsmæssigt mht. SEO - men det kunne også være lækkert at få lidt mere info uden skal skulle loade alle mulige videoer - ikke sagt at videoerne skal slettes!

Jeg tillader mig at stille et spørgsmål ang. din forretning og dig. Jeg kan se, du hedder "1998" i dit brugernavn, hvilket jeg antager er fordi, det er årstallet, du er født i. Har du nogen uddannelse indenfor området, der involverer træning- og kostplanlægning? Eller har du bare givet den gas i fitnesscenteret og fået et par ekstra cm. på overarmene, hvorefter du har startet en forretning op, fordi du interesserer dig for træning? Grunden til jeg spørger er, at der er mange forskellige "religioner" indenfor træning; bro science, du ved nok, hvad jeg mener. Nogle siger, man skal spise hver 2. time, andre siger, at madplanlægning er noget bullshit.... Det hele bunder I, at du burde nok sælge dig selv noget mere allerede på forsiden - fordi jeg har også tjekket dine priser, og de ser rimelig fornuftige ud i forhold til mange andre; der er folk på Facebook, der tager over 1.000,- for en enkelt uges kost- og træningsplan.

Held og lykke med siden og forretningen!

Hej Kasper

Tusind tak for det pæne svar. Jeg vil helt sikkert tænke over de ting du har sagt! 

Mht at du siger jeg skal sælge mig selv noget mere på forsiden, vil du uddybe det?

For at svare på dit spørgsmål, så har du til dels ret. Jeg har desværre ikke en decideret uddannelse indenfor området. men har været under vingerne på flere af de større navne i fitness i Danmark og derfra fået mere erfaring end man har brug for til det som jeg tilbyder. 

Så ja, det er jo egentlig fordi jeg elsker træning og jeg ved jeg har evnen og viljen til at kunne hjælpe andre videre, fordi jeg har bevist på mig selv at det virker :) 

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Johannes,

Som udgangspunkt fint, at du prøver selv (formoder jeg). Men det betyder rigtig meget for din hjemmeside og dens konverting ift. henvendelser om hjemmesiden fremstår troværdig eller ej. I mit synspunkt fremstår den overhovedet ikke troværdig. 

Jeg ville forslå dig, at du i samarbejde med mig finder en simpelt tema i Wordpress og opsætter hjemmesiden deraf. Du har al tekst, billeder osv. - og derfor er hjemmesiden let og tilgængelig at opsætte. Faktisk kan du gøre det selv - jeg vil bare lige hjælpe dig godt på vej uden betaling. 

Tag kontakt til mig via min hjemmeside

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Hej Kasper

Først om fremmest tak for dit svar og din mening. 

Nu var det jo mig der bad om din mening og derfor er det helt fair, du holder fast i at du ikke syntes min side virker troværdig. Jeg er dog meget uenig på det punkt, men sådan er det jo. 

Jeg er pt. enormt stolt af det arbejde jeg har lavet, opg derfor er der indtil videre intet behov for at hoppe over i wordpress :)

Tak for din tilbagemelding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes1998:

Mht at du siger jeg skal sælge mig selv noget mere på forsiden, vil du uddybe det?

Naturligvis vil jeg uddybe. Kunne være lækkert med mere tekstindhold. PÅ din forside er der blot videoer - måske mere fyldstgørende tekst, der sælger.

Johannes1998:

For at svare på dit spørgsmål, så har du til dels ret. Jeg har desværre ikke en decideret uddannelse indenfor området. men har været under vingerne på flere af de større navne i fitness i Danmark og derfra fået mere erfaring end man har brug for til det som jeg tilbyder. 

Hvem har du været "under vingerne" af? Kai Greene? ;-)

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Johannes1998:

Mht at du siger jeg skal sælge mig selv noget mere på forsiden, vil du uddybe det?

Naturligvis vil jeg uddybe. Kunne være lækkert med mere tekstindhold. PÅ din forside er der blot videoer - måske mere fyldstgørende tekst, der sælger.

Johannes1998:

For at svare på dit spørgsmål, så har du til dels ret. Jeg har desværre ikke en decideret uddannelse indenfor området. men har været under vingerne på flere af de større navne i fitness i Danmark og derfra fået mere erfaring end man har brug for til det som jeg tilbyder. 

Hvem har du været "under vingerne" af? Kai Greene? ;-)

Jeg vil helt klart kigge på noget af det du har sagt og se om jeg kan presse noget mere information ind på forsiden :) 

Dog har kai green ikke hjulpet, selvom det for mig nok altid vil være en drøm, men mon ikke det bliver ved det. 

Jeg har været i forløb hos diverse der har været i den danske fitness industri. Jacob sumana, sami hermez(bodybananas), Martin Nobell(nobell fitness) og Marc (get lean) Ud fra de forløb jeg har haft med dem som har været alt imellem 8-12 uger hos hver af dem, har jeg fået enormt meget erfaring med på vejen. Ikke alene erfaring men også værktøjer til at kunne udarbejde planer til mig selv, med et meget velfungerende resultat. Så det er egentlig derfor jeg har lavet siden, fordi jeg ved at, det jeg ved, kan hjælpe andre i en situation, hvor jeg selv har været :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Super godt arbejde, især med forbehold for at du selv har lavet det hele!

Jeg har svært ved at se hvorfor andre i tråden skriver at sitet overhovedet ikke virker troværdigt. Samtidig har jeg svært ved at se hvordan et nyt WordPress theme skulle kunne løfte troværdigheden markant jf. dit nuværende udgangspunkt. 

Held og lykke med hele :-) 

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Johannes

Super godt arbejde, især med forbehold for at du selv har lavet det hele!

Jeg har svært ved at se hvorfor andre i tråden skriver at sitet overhovedet ikke virker troværdigt. Samtidig har jeg svært ved at se hvordan et nyt WordPress theme skulle kunne løfte troværdigheden markant jf. dit nuværende udgangspunkt. 

Held og lykke med hele :-) 

Hej Simon. 

Tusind tak for de pæne ord :) 

Jeg tror lidt jeg har det på samme måde som dig, et nyt tema og et andet program at arbejde i, gør nødvendigvis ikke siden mere troværdig, i mine øjne :) 

Har du noget ideer? eller noget du syntes der kunne være godt på siden? Hvis du har noget på hjerte, så kom endelig med det :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes1998:

Dog har kai green ikke hjulpet, selvom det for mig nok altid vil være en drøm, men mon ikke det bliver ved det. 

Jeg har været i forløb hos diverse der har været i den danske fitness industri. Jacob sumana, sami hermez(bodybananas), Martin Nobell(nobell fitness) og Marc (get lean) Ud fra de forløb jeg har haft med dem som har været alt imellem 8-12 uger hos hver af dem, har jeg fået enormt meget erfaring med på vejen. Ikke alene erfaring men også værktøjer til at kunne udarbejde planer til mig selv, med et meget velfungerende resultat. Så det er egentlig derfor jeg har lavet siden, fordi jeg ved at, det jeg ved, kan hjælpe andre i en situation, hvor jeg selv har været :) 

Det er nok det, der bliver din udfordring, som du skal arbejde dig udenom. Jeg er med på, at Jakob Sumana er en international Mens Physique atlet, men ingen af de, du har nævnt, har nogen form for relevant uddannelse - de har maksimalt taget er par weekendkurser i kost og træning. Der er mange andre personlige trænere, som har lang uddannelse og kostvejledere ligeså. Måske bør du fokusere mere på motivationsskabelse fremfor træningsprogrammer? Vi ved alle, at man ikke kan uddanne sig til at motivere folk.... :-)

Alle dem, du nævner, er "bare" nogle gutter, der har brugt en masse tid i fitnesscenteret, spist havregryn og oksekød og har læst lidt artikler på nettet samt suget informationer. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)