Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor leder efter gode partnere/ideer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en investor som leder efter den gode ide eller god partner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 4-5 ideer som mangler finansiering.

Det ville være rart at vide lidt om hvem du er og hvad du tidligere har lavet, hvis man som iværksætter søger andet end blot kapital.

God aften :)

Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er rigtig god til hjemmesider mm, It i det hele taget, rent firma mæssigt har jeg ikke den STORE erfaring har haft en webshop med en ven som solgte computer udstyr. Har dog en god sum penge, som jeg kunne være interesseret i at investere, i gode ideer som jeg også kunne være med til at udvikle :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad beløbsstørrelse?

Hvad er dine forventninger til afkast?

Risiko?

:) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med her? http://www.amino.dk/kapital/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har udviklet et koncept og bagvedliggende teknologi for udvikling af produktsøgemaskiner, hvor vi samarbejder med medier med specifik produktekspertise og eksisterende trafik.
Vi er godt igang og er p.t. nær Beta-lancering af en Cykelsøgemaskine. Har kontakter til potentielle partnere indenfor Hardware, hvidevarer, musik og rejser.

Dit opslag vækkede min interesse da du skriver at du har forstand på udvikling af hjemmesider - frontend går jeg udfra.
Vores styrke er primært backend, og vi mangler faktisk en partner på forntend-delen. Og hvis denne så også kan være med til at finansiere skalering af udviklingen kunne det være et perfekt match. Vi taler om et begrænset finansieringsbehov, ikke 7-cifrede beløb.

Vh Ulrik 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)