Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en automekaniker jeg skal have fat i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et autoværksted (eller en maler) der kan skære og efterfølgende (spaymale) nogle små (5x3cm)stykker akryl og birketræsfiner i forskellige turkise og grønne nuancer. Jeg har både det akryl og træ, der skal skæres og males og det drejer sig kun om ca 10 små stykker, der efterfølgene skal bruge til fremstilling af en prototype...

1) hvem (erhverv) skal jeg have fat på?
2) hvad koster sådan en lille opgave ca?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke tykkelsen på materialet. Men noget 22 mm. "karosseriplade" (de brune træ) har jeg brugt firma med vandskærer.

Når det "kun" er prototype, så kan du jo selv male det. Når så der kommer ordre, så finder du et lakeringsfirma.

Pris: Uha, tal med nogle i nærheden af dig.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke din ide, men er der alternativer til det du vælger? Kunne det klares med en 3D printer? Du siger det skal laves i træ og akryl men vil have det malet? Det er uklart hvorfor materialerne er vigtige hvis de males? Jeg spørger fordi jeg forestiller mig at man hellere ville støbe i akryl/plastik end at skære små ting ud i det, men er på ingen måde expert. Men det er nok billigere at 3D printe disse end at skære dem ud.

Mvh

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar! En venlig medarbejder i Silvan skær stykkerne for mig og jeg måler dem selv 👍

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)