Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi får slet ikke gang i salget på kazambo.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan meget kort. Da jeg kiggede på jeres hjemmeside, valgte jeg at se på jeres produkter. Der er jo ingen produktkategorier?? Kun mærker... Ofte leder folk efter noget specielt, men det er jo alt sammen bare en stor rodet landhandel? Jeg forstår det ikke, og det var noget der ville få meget til, at gå ind på en anden hjemmeside med det samme, da der ingen overskuelighed er over siden.

EDIT: jeg kan nu se, ved nærmere tjek at når man vælger drop-down menuen er de forskellige kategorier der... Men ofte vil folk bare trykke på kategorien 'Produkter'. Derfor synes jeg også kategorierne burde tilføjes dertil.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jytzler:

Hey Simon,

Han skriver Kazambo.dk i titlen, så jeg går ud fra at det er den :-)

Mvh. Anders

Tak for at minde mig om at jeg snart skal holde lidt weekend :-) 

Peter: 

Generelt kunne I godt bruge at få nogle rutinerede og erfarne øjne på webshoppen, både i forhold til layout og kommunikation. En sætning som: Fri fragt ved køb over 750 kr. Du kan altid bestille ekspres fragt, hvis du ønsker din vare bestilt samme dag. Se punkt 4. Levering i Handelsbetingelserne. Er på ingen måde salgsfremmende. At påbegynde at henvise til fraser i jeres handelsbetingelser i topbaren vil jeg mene er direkte skadeligt for jeres konvertering

Brug slideren mere aktiv på forsiden - ift. at inddrage målgruppen samt præsentere dit sortiment. Lav call to action knapper, og led dine besøgende derind hvor det giver mest værdi for jer. 

Hovedmenuen bør kun bestå af jeres kategorier. Fjern "produkter" og læg jeres produktkategorier herop. Væk med "om os" samt "handelsbetingelser". 

Har i noget data fra Google Analytics? Det kunne være spændende at gå i dybden med hvor folk falder fra i købsflowet. Dette er også yderst relevant for jer i forbindelse med at lede efter årsager til en svigtende konvertering. 

Hvis du måtte ønske det, så står jeg til rådighed for sparring på simon@erhvervshjemmesider.dk 

God weekend :-) 

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg også meget hurtigt ville gå videre til en anden side, fordi jeg egentlig synes jeres side er lidt uoverskuelig.

Den måde jeres kategorier er sat op, gør det besværligt at finde det jeg søger. Hvis jeg f.eks. søger et par løbebukser er det for besværligt at jeg skal ind i mange forskellige menuer (en gang for hver mærke) for at danne mig et fuldt overblik over jeres sortiment på området. 

Derudover, når jeg trykker ind på tilbud, kommer der en rabatkode frem som er udløbet for næsten en måned siden.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget simpel ting der gør, at jeg ikke lige bruge mere end 5 min på siden

Gik ind på denne varer

http://kazambo.dk/produkt/basic-softshell-jacket-dame/

Valgte 18Orange og L/40

men der kommer ingen synlig mulighed for at putte varen i kurven??? Ej hellere information om at varer evt er udsolgt?

Prøvede med 2 andre farver og størrelse .. samme resultat. = Jeg er smuttet.

Desuden er jeres "kurv" ikon i topbar MEGET lille.

Det var lige input fra mig :)

vh

Henrik

Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 28
Fra  creatic.design aps Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort et par kommentarer:

- billederne er lavt opløste og ser ikke pæne ud

- siden er langsom (alvorlig fejl)

- på produktsiderne ser jeg ikke produktbilledet (alvorlig fejl)

- boks med søg og kategorier fylder alt for meget

- jeres tilbud udløb i juli

- I har to forskellige adresse, en i Thisted og en i Aabybro

- tilføjer jeg til kurv sker det ikke for alle vare (alvorlig fejl)

og flere ting.

Alle de ting man læser om man skal være opmærksom på, når man handler online, for at undgå at blive snydt, får alle alarmklokkerne til at ringe.

Jeg ville ikke handler et sted, der ikke ser færdigt ud og som ikke viser varen, jeg overvejer at købe, på siden hvor jeg tilføjer til kurv. I min lille test var der vare jeg slet ikke kunne tilføje - det vil få mig væk fra siden øjeblikkelig.

De dårlige billeder, gamle tilbud, hastigheden osv. er alle ting der vil få mig væk fra siden.

Inden I laver søgeoptimering, bør I optimere siden og funktionerne, så den virker, skaber interesse, logisk struktur og mest af alt skaber troværdighed.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Larsen(golfhouse):
Hjælp os gerne til at blive meget bedre og fortæl gerne hvorfor vi ingen ordre får?

 

Hej Peter.

At du ingen ordre får, har en naturlig årsag, du har ikke noget køb knap på dine produkter.

Du bruger Avada Theme og Woocommerce, har du opdateret Woocommerce og ikke opdateret Avada Theme der kan årsagen ligge.

Prøv at kigge under Woocommerce admin - gå til System Status og rul ned til Avada opsætningen, hvor du evt. kan se om der er fejl.

Med Avada Theme skal man ALTID opdatere theme før man opdatere Woocommerce.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa har I prøvet affiliate f.eks Partnerads det skulle ikke være så dyrt og kan måske være en god test :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg se 2 store ting i gør forkert på selve hjemmesiden hvis man ser bort fra SEO, SEM og markedsføring generelt.

Når man kommer ind på jeres hjemmeside bliver man mødt af noget der ligner en blog fremfor en webshop.

Lad vær med at have jeres webshop under den ene boks i menuen Produkter. Få hele hjemmesiden til at ligne det er webshoppen. Istedet for at pakke den væk.

Endvidere så sortere i efter mærker hvilket jeg ærlig talt synes er dumt. Ved at dele det op i mærker så virker det som om kazambo ikke er vigtig men at det er de her mærker som skal sælge. Det dur ikke, jeg er på kazambo fordi i ved bedst om hvad for noget jeg skal vælge, så guide mig igennem jeres side med forskellige kategorier, hvor der kan være en filtrering som hedder mærker hvis jeg er interesseret kun i at søge på et bestemt mærke. 

få fjernet "hjem" "Om os" "produkter" og "kontakt" i hoved menuen og gøre hovedmenuen til kategorier på webshoppen istedet. Smæk de andre ting i footeren eller headeren hvor i lige mener det passer bedst ind. 

De små ting her vil gøre det nemmere for dem der kommer ind på jeres side og navigere rundt omkring på webshoppen. For jeg har ikke lyst til at klikke rundt, jeg finder det ret træls den måde i har sat det op på nu.

Lige for at slutte af med noget positivt så synes jeg hele jeres design osv. det fungere skide godt!

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hvor mange besøg har I på hjemmesiden? Første step for at få salg er nemlig trafik.

Hvis du ønsker at få lavet en gratis SEO analyse, hvor vi tjekker din side igennem helt uforpligtende, kan du sende en forspørgsel her, så har du den inden for 48 timer.

http://www.clickin.dk/gratis-seo-analyse/

/Martin Sølberg

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)