hej alle Jeg er ny her, så håber mit indlæg slåes op rette sted.. Er der mon nogen her, der har stået i samme situation som mig? Jeg skiftede teleselskab i min virksomhed midt i juli måned. Jeg skiftede fra DLG til Telenor. Vi taler om bredbånd og fastnettelefoni. Efter skiftet (som bestemt ikke gik smertefrit...) virker vores telefonsvarer ikke. Nu har jeg gentagne gange talt med Telenor om dette. Er fejlen hos dem? Har jeg det rette udstyr? Ingen aner hvad der er op og ned. Talte så idag med en medarbejder, der foreslog jeg gik ud i f eks Elgiganten og købte en telefon til ip/voip og sagde til ekspedienten, det skulle være med telefonsvarer i. Der har jeg så været. Den hjælpsomme ekspedient sagde telefonsvarer skulle være en del af mit abonnement, og det var et nummer, man ringer til - ikke en fysisk telefonsvarer. Om telefonapparatet var analogt eller digitalt var som regel ligegyldigt. Men han mente ikke Telenor tilbød telefonsvarer i deres abonnement. Så nu er jeg da først totalt forvirret! Kan det virkelig passe, det ikke er muligt m en alm telefonsvarer, når man har ip telefoni (hvilket jeg ikke vidste vi fik - troede bare det var samme løsning, som hos tidligere udbyder, øv). Vi er to medarbejdere, så et kæmpe omstillingsbord er noget overdrevet.... hilsen Mette |
Mette BE:hej alle
Jeg er ny her, så håber mit indlæg slåes op rette sted..
Er der mon nogen her, der har stået i samme situation som mig? Jeg skiftede teleselskab i min virksomhed midt i juli måned. Jeg skiftede fra DLG til Telenor. Vi taler om bredbånd og fastnettelefoni.
Efter skiftet (som bestemt ikke gik smertefrit...) virker vores telefonsvarer ikke. Nu har jeg gentagne gange talt med Telenor om dette. Er fejlen hos dem? Har jeg det rette udstyr? Ingen aner hvad der er op og ned. Talte så idag med en medarbejder, der foreslog jeg gik ud i f eks Elgiganten og købte en telefon til ip/voip og sagde til ekspedienten, det skulle være med telefonsvarer i. Der har jeg så været. Den hjælpsomme ekspedient sagde telefonsvarer skulle være en del af mit abonnement, og det var et nummer, man ringer til - ikke en fysisk telefonsvarer. Om telefonapparatet var analogt eller digitalt var som regel ligegyldigt. Men han mente ikke Telenor tilbød telefonsvarer i deres abonnement.
Så nu er jeg da først totalt forvirret! Kan det virkelig passe, det ikke er muligt m en alm telefonsvarer, når man har ip telefoni (hvilket jeg ikke vidste vi fik - troede bare det var samme løsning, som hos tidligere udbyder, øv). Vi er to medarbejdere, så et kæmpe omstillingsbord er noget overdrevet....
hilsen Mette
Hej Mette,
Det kan sagtens lade sig gøre! :)
Hvis du ser på her - Så er der lidt information omkring forskellige udbydere der vil kunne hjælpe dig!