Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fonde til iværksættere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået fortalt at der findes nogle fonde som kunne give iværksætter et gratis tilskud - hvem og hvor :-)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Hej jeg har fået fortalt at der findes nogle fonde som kunne give iværksætter et gratis tilskud - hvem og hvor :-)?

det er der som sådan ikke. Der kan være støtte, specielt rådgivning, at hente i div væksthuse du kan google - væksthus - og se hvad der er i nærheden af dig. 
Så er der enkelte kommuner med special ordninger til specielle områder, men der er ikke fonde der generelt yder støtte i form af penge til iværksættere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

På både regional og europæisk plan, bliver der hvert år givet mia i støtte til forskning, produktudvikling, demonstration og markedsmodning.

Der er dog ingen støtte til opstart at virksomhed, men kun til videreudvikling. For danske iværksættere er Innobooster nok den mest oplagte mulighed. Det kræver at du har en virksomhed der kører og viser nogle fornuftige resultater, og at du har en plan som kan "booste" innovationen og forretningen i din virksomhed.

Hvis du har et meget højteknologisk state-of-the-art produkt, så se på Horizon 2020 eller Innovationsfonden. Ønsker du at udvide dig produkt til et nyt marked, så kig på Markedsmodningsfonden.

Ovenstående offentlige tilskudsordninger giver tilskud fra 0,5 - 20 mio dkk til konkrete udviklingsprojekter. Det er penge du ikke skal betale tilbage eller afgive ejerandel for. Så konkurrencen er naturligvis stor.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak :D

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt det vil jeg da tage et kig på :-)

M.v.h Kevin/ModernRoom

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)