Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet CVR-nummer. Bestilling kun med CVR-nummer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 


Jeg er deltids fotograf & søger i den forbindelse et produkt jeg kan levere mine print i, til kunderne. Det kan være en pæn konvolut med print eller en bog som denne : http://www.adj.dk/index.php?cPath=47_206_429 eller noget helt andet som jeg ikke har tænkt på.  ( Har du en idé vil jeg meget gerne høre.? :-) ) 

Problemet med siden jeg linker til er at de kun sælger til CVR registrert virksomheder. 

Vil jeg have mulighed for at høre en virksomhed om de vil bestille noget mapper hjem til mig, også bare give dem pengene i hånden, eller vil det give rigtig meget bøvl i firmaet ifht bogføring osv. ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:
Vil jeg have mulighed for at høre en virksomhed om de vil bestille noget mapper hjem til mig, også bare give dem pengene i hånden, eller vil det give rigtig meget bøvl i firmaet ifht bogføring osv.
firmaet vil jo kunne købe dem og så sælge dem videre til dig  med moms hvis de er momsregistrerede - til samme pris hvis de vil gøre det "gratis" Du bør så betale ved bankoverførsel f.eks og det giver jo ikke bøvl andet end de få transaktioner i bogføringen

Du selv skal vel også gerne bruge en regning på dem, ellers kan du jo ikke føre dit eget regnskab, uanset du har CVR eller ej, skal du jo have bilag for alt salg og alle køb

Du kan også få CVR uden moms, da jeg går ud fra du jo må sælge/omsætte for mindre end 50.000 kr på enhver 12 mdr periode siden du ikke har CVR - Det kunne være PMV var noget http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/pmv-personlig-ejet-mindre-virksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak John. Det var lige det jeg havde brug for. 
Jeg har et familie medlem som netop er CVR registreret, dog inde for en helt anden branche, men det er vel lige meget. 

Så tror jeg at jeg vil tage kontakt til ham, og høre om det evt var noget vi kan finde ud af. 

Tak for hjælpen, endnu engang. 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
det giver jo ikke bøvl andet end de få transaktioner i bogføringen

Hvis der skulle opstå reklamationer, kan det blive en dyr fornøjelse for en virksomhed at hjælpe i en situation som denne.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ikke blive noget problem. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)