Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af job

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper I. P:

Fru Hartmann:

Fint med gode råd - hvis de kommer på letforståeligt dansk, og ikke på et advokat-kancellisprog!

Det er en ommer Mathias.

Ahhr så er den vidst heller ikke værre Fru Hartmann. Ja det er lidt knudret men meningen er da til at forstå...
Den der har undfanget en aftale er på røven hvis det der er nedskrevet er uklart. Var det bedre??

Nu er det sådan, at OP faktisk også spørger om hvad i alverden der står!
At besvare med sådan en tekst, i et forum hvor brugerne nok ikke lige er udlært i rets-sprog, er, mener jeg, at ophøje sig selv til bedrevidende, og sparke lidt ned på andre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Jesper I. P:

Fru Hartmann:

Fint med gode råd - hvis de kommer på letforståeligt dansk, og ikke på et advokat-kancellisprog!

Det er en ommer Mathias.

Ahhr så er den vidst heller ikke værre Fru Hartmann. Ja det er lidt knudret men meningen er da til at forstå...
Den der har undfanget en aftale er på røven hvis det der er nedskrevet er uklart. Var det bedre??

Nu er det sådan, at OP faktisk også spørger om hvad i alverden der står!
At besvare med sådan en tekst, i et forum hvor brugerne nok ikke lige er udlært i rets-sprog, er, mener jeg, at ophøje sig selv til bedrevidende, og sparke lidt ned på andre.

Hold da fest, man når lige at være væk i et par timer og så bliver man kritiseret for at hjælpe ;)

Jeg har absolut ingen interesse eller hensigt i at ophøje mig selv, Fru Hartmann, - jeg bragte kun definitionen i dens oprindelige form. Copy paste.

Det glæder mig at trådstarter fik løst sit problem! :)

Og jeg er heldigvis så u-ophøjet at jeg udmærket godt ved at det ikke skyldes min hjælp :)

Solen skinner - Kys og kram herfra!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

at den der har skrevet (konciperet - lavet konceptet /bestemt indholdet) altid selv hænger på hvis teksten kan misforstås = det er så din arbejdsgivers problem OG - reglen er klar nok - du skal ikke varsle i virkeligheden iht funktionærloven når der er en 3 mdr prøveperiode

Giv arbejdsgiveren mit link og se om ikke han så forstår - Ikke om jeg fatter hvad man vil med at fastholde en der har været så kort hos en, i længere tid - det vil da ikke generelt give value for money. Jeg kan forstå hvis det er en vagt der ikke lige kan erstattes, men så hurtigt man kan og så ud af døren

DU har i alle fald ikke andre pligter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er nu glad for at han pointere dette og laver et direkte citat. Det kunne selvfølgelig godt lige været forklaret også, men blot at skrive det gav mig en masse at gå videre med! Så synes at det var pisse fedt gjort! Tusind tak (Y)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)