Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsmiddel skal man anvende, hvis man ofte bestiller hjem fra Kina?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en række forskellige leverandører fra Kina, som jeg hver måned bestiller hjem fra.

Jeg bestiller cirka fra Kina 5 gange om måneden. Her ligger bestillingerne mellem 3.000-10.000 kroner.

Jeg plejer at skifte mellem paypal og bankoverførsel, som betalingsmiddel, det kommer an på hvad der lige er billigst i forhold til gebyrer

Jeg vil bare høre jer, om i kan anbefale en anden form for betalingsmiddel, som vil gøre det billigere for mig (lavere gebyrer) at importere fra udlandet. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke meget (30-50 DKK) en bankoveførsel koster til Kina.  Du ville nok kunne svare lagt mere ved at samle dine indkøb, så du køber større ind pr. gang men et færre antal gange, da det vil give en besparelse på bl.a fragten samt på bankgebyret.

I øvrigt er det jo ikke kun bankgebyret men også den vekselkurs banken eller Paypal tager.

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan desværre ikke samle indkøbene. Jeg tænkte bare at der måtte være andre alternativer, hvis man køber mindre ind flere gange.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Smartphone Skave Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Western Union kunne måske være en mulighed?
Jeg importere også selv en del fra Kina, og skifter også mellem PayPal og bankoverførsel, men WU skulle efter sigende også være helt fornuftig, og med lave gebyrer i forhold til PayPal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)