Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bogholder hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Vi Laver Regnskab IVS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi står i den situation, at vi gerne vil have feedback på vores hjemmeside www.ViLaverRegnskab.dk :-)

Gerne både på udseende, indhold og andet i kan finde, da jeg selv synes den mangler noget mere og noget finish :-)

Så skyd bare løs med alt, hvad i har! 

Mvh Lasse

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Som udgangspunkt synes jeg er I har fået opsat i ganske overskuelig og brugervenlig hjemmeside. Dog synes jeg der mangler noget visuelt, da det er meget tekstbasseret. Jeres forside synes jeg kunne have godt at have et velkomst billede, med noget lækker tekst henover. Det vi i WordPress sprog vil kalde en klassiske revolution slider. 

Samtidig synes jeg der mangler noget indhold på jeres ydelses sider. Her ville det også pryde meget på lækre billeder, samt noget mere "call to action". 

Held og lykke med hjemmesiden :-) 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside :)

Jeg har lidt ting, som jeg tror kunne gøre siden endnu bedre:

- mere detaljerede kontaktoplysninger(telefonnummer og adresse)

- der står at i arbejder med "ovenstående lønsystemer", keg synes kun der står Danløn...?

- mere detaljeret beskrivelse om hvad I kan i regnskabsprogrammerne. Dette kunne eksempelvis være en funktionsliste fra programmerne eller noget andet, der signalerer at I har styr på hvad det handler om.

- Jeg forstår ikke jeres pris "fra 500,-" pr. måned. Arbejder I på timepris eller er det en all-inclusive-service?
Er det på timepris, skal det stå mere tydeligt. Er det en pakkeløsning, kunne der være en idé at give eksempler på hvad det kan koste og hvad der er inklusive.

- I skriver, at I har været selvstændige. Det er et meget vidt begreb. Er det alene eller med ansatte? hvilken type virksomheder? jeg savner her lidt mere baggrund, så man bedre kan forholde sig til hvem I er.

 

Håber I kan bruge ovenstående :)

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Vi Laver Regnskab IVS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Lasse

Som udgangspunkt synes jeg er I har fået opsat i ganske overskuelig og brugervenlig hjemmeside. Dog synes jeg der mangler noget visuelt, da det er meget tekstbasseret. Jeres forside synes jeg kunne have godt at have et velkomst billede, med noget lækker tekst henover. Det vi i WordPress sprog vil kalde en klassiske revolution slider. 

Samtidig synes jeg der mangler noget indhold på jeres ydelses sider. Her ville det også pryde meget på lækre billeder, samt noget mere "call to action". 

Held og lykke med hjemmesiden :-) 

Ja, vi mangler klart noget grafisk skyldes nok lidt vores evner til at lave noget, finde på noget og vi synes ofte det er ret dyrt, at få nogle til at lave noget ordentligt :-)

Der skal nok også noget mere tekst ja :-) I forhold til call to action, er det så en kontaktformular i bunden af siderne eller noget lign. du tænker?  

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder også med følelsen af, at jeg løber tør for forside før jeg er begyndt. Måske I skulle sætte "Teamet bag" på forsiden, så man hurtigt kan se hvem I er - det er jo trods alt jer man køber, og ikke Dinero eller eConomic.

Herudover kunne der godt være 2-3 linjers mere tekst under de 3 punkter i toppen(Bogføring, årsregnskab og løn) - det virker lidt tomt med "kun" 1½ linje tekst under hver.

Knapperne med Læs mere under de tre toppunkter kunne godt laves om til decederede knapper - så tror jeg folk vil have større tendens til at trykke på dem, hvis de skiller sig ud fra resten af designet, ved f.eks. at være med blå eller røde knapper. 

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Vi Laver Regnskab IVS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Super flot hjemmeside :)

Jeg har lidt ting, som jeg tror kunne gøre siden endnu bedre:

- mere detaljerede kontaktoplysninger(telefonnummer og adresse)

- der står at i arbejder med "ovenstående lønsystemer", keg synes kun der står Danløn...?

- mere detaljeret beskrivelse om hvad I kan i regnskabsprogrammerne. Dette kunne eksempelvis være en funktionsliste fra programmerne eller noget andet, der signalerer at I har styr på hvad det handler om.

- Jeg forstår ikke jeres pris "fra 500,-" pr. måned. Arbejder I på timepris eller er det en all-inclusive-service?
Er det på timepris, skal det stå mere tydeligt. Er det en pakkeløsning, kunne der være en idé at give eksempler på hvad det kan koste og hvad der er inklusive.

- I skriver, at I har været selvstændige. Det er et meget vidt begreb. Er det alene eller med ansatte? hvilken type virksomheder? jeg savner her lidt mere baggrund, så man bedre kan forholde sig til hvem I er. 

Håber I kan bruge ovenstående :)

Der var en del at tage fat i, mange tak :-) 

Vi arbejder både med faste priser og timepriserne, dog laver vi som udgangspunkt en fast pris, hvor vores priser starter fra 500,- pr. måned, men det skal nok specificeres lidt :) Problemet er lidt med pris eksempler, at bilag og arbejdet varier meget, men det ville være godt, det kan jeg sagtens se. 

I forhold til tlf. nr. så har vi faktisk intet, da vi arbejder lidt sjove tidpunkt og ingen faste tidspunkter, så har vi indtil nu fravalgt det, men vi skal nok findes en løsning på det.  

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis prisen er lidt indviklet, ville jeg nok lave en side udelukkende om "hvad koster det?"

Telefonnummeret er egentlig ikke fordi kunderne skal ringe til jer. Det handler mere om, at hyre en bogholder er en tillidssag, som kan have stor konsekvenser - hvis der hverken står telefonnummer eller adresse, synes jeg ikke det giver meget tillid(thats all)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ViLaverRegnskab:

Ja, vi mangler klart noget grafisk skyldes nok lidt vores evner til at lave noget, finde på noget og vi synes ofte det er ret dyrt, at få nogle til at lave noget ordentligt :-)

Der skal nok også noget mere tekst ja :-) I forhold til call to action, er det så en kontaktformular i bunden af siderne eller noget lign. du tænker?  

Det grafiske kunne også blot være nogle billeder der giver en visuel stemning omkring hvad I går og laver. Nogle fede billederne ville gøre en stor forskel på sitet rent visuelt. 

Ift. Call to action, ja det var en glimerende idé. Eller blot at sætte jeres telefonnummer i topbaren, med en tekst "Vi sidder klar til at .." Det giver tit god mening at bryde med det traditionelle "Kontakt os for et uforpligtende tilbud" :-) 

Hvordan påtænker du at I skal markedsfører jer? 

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Vi Laver Regnskab IVS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Hvis prisen er lidt indviklet, ville jeg nok lave en side udelukkende om "hvad koster det?"

Telefonnummeret er egentlig ikke fordi kunderne skal ringe til jer. Det handler mere om, at hyre en bogholder er en tillidssag, som kan have stor konsekvenser - hvis der hverken står telefonnummer eller adresse, synes jeg ikke det giver meget tillid(thats all)



Ja, kan kun give dig ret :-) Men er meget individuelt, men vi må finde nogle eksempler :-) 

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Vi Laver Regnskab IVS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

ViLaverRegnskab:

Ja, vi mangler klart noget grafisk skyldes nok lidt vores evner til at lave noget, finde på noget og vi synes ofte det er ret dyrt, at få nogle til at lave noget ordentligt :-)

Der skal nok også noget mere tekst ja :-) I forhold til call to action, er det så en kontaktformular i bunden af siderne eller noget lign. du tænker?  

Det grafiske kunne også blot være nogle billeder der giver en visuel stemning omkring hvad I går og laver. Nogle fede billederne ville gøre en stor forskel på sitet rent visuelt. 

Ift. Call to action, ja det var en glimerende idé. Eller blot at sætte jeres telefonnummer i topbaren, med en tekst "Vi sidder klar til at .." Det giver tit god mening at bryde med det traditionelle "Kontakt os for et uforpligtende tilbud" :-) 

Hvordan påtænker du at I skal markedsfører jer? 



Det skal selvfølgelige gerne komme noget igennem nuværende kunder, men eller en del brug af Agera og være aktiv omkring div. regnskabsspørgsmål :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)