Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg trække udgiften fra i skat?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Jeg står i den situation, at jeg skal have delt nogle flyers ud. Jeg har to valgmuligheder.

Den ene er at få det gjort via et distributionsselskab, hvorefter jeg naturligvis kan trække beløbet fra i skat.

Den anden mulighed er en folkeskoleklasse, der skal bruge nogle penge til en udvekslingstur til udlandet. Umiddelbart hælder jeg mest til denne ide, men mit spørgsmål går på, hvorhvidt jeg stadig kan trække udgiften fra i skat?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Buch:

Hej Folkens.

Jeg står i den situation, at jeg skal have delt nogle flyers ud. Jeg har to valgmuligheder.

Den ene er at få det gjort via et distributionsselskab, hvorefter jeg naturligvis kan trække beløbet fra i skat.

Den anden mulighed er en folkeskoleklasse, der skal bruge nogle penge til en udvekslingstur til udlandet. Umiddelbart hælder jeg mest til denne ide, men mit spørgsmål går på, hvorhvidt jeg stadig kan trække udgiften fra i skat?

ikke hvis ikke det er skattepligtigt for modtagerne som udgangspunkt. Så vil det være en gave du giver dem - men mod en modydelse og det vil jeg mene betyder du ikke kan trække udgiften fra. Prøv at vende den til du vil give en ung en rejse til Wien for at dele flyers ud - den skulle så indberettes som værdi i kroner

Jeg erkender jeg ikke ved hvordan det skulle være muligt at indberette sådan en hel klasse - det ville nok være den person der stod for at modtage regjsenrent praktisk som ville ha en skattepligt. VENT på andre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)