Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til vores nye website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg og min partner har som led i  et generationsskifte overtaget min fars oversættelsesbureau, som vi har re-lanceret med nyt navn samt website.

Vi vil meget gerne høre jeres mening om websitet - www.etranslate.dk

Hvad fungerer godt? Hvad kunne forbedres? etc.

Vi ser frem til at høre jeres meninger.

/Frederik

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig solid side i har fået lavet jer... Jeres sociale medier links i bunden, virker dog ikke hos mig?

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Mange tak for dine inputs. De bliver værtsat. Vores CVR nr. ses i bunden af websitet, men jeg vil give dig ret i, at det godt kunne være synligere. Tænker du at det burde placeres i toppen websitet? 

Mht. de sociale medier kan jeg godt se at det kan være et problem at sende folk væk fra vores website. Det er noget jeg vil drøfte med min partner om vi skal ændre på. Synes du det er for meget med links til de sociale medier både i toppen og bunden af websitet?

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler stadig at få sat de sidste links til at spille :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg synes det er en superfin og superflot hjemmeside - meget fine farver, og godt og overskuelig bygget op.

Det eneste jeg måske kan savne, er om jeres kunde - hvis I kunne få én eller flere til at lave en kort udtalelse om jeres arbejde, så tror jeg det vil give rigtig meget overfor jeres nye kunder.

Og en anden lille bitte ting, kan være under "få tilbud på oversættelse" - hvor lang tid går der før man får tilbuddet, måske skulle I skrive indenfor 24/48 timer eller 3 dage eller hvad nu det tager.

Men som sagt det er bitte små ting til jeres meget flotte hjemmeside

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine inputs.

Vi har talt om at det er noget vi helt sikkert skal have på forsiden (udtalelser fra kunder), men det er noget vi ikke har endnu - men du har helt ret.

Du har helt ret i at vi bør opgive en svartid, når  man vælger "få et tilbud på oversættelse" - det vil give god mening.

Tak for de rosende ord :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Rigtigt godt arbejde med hjemmesiden! Visuelt er sitet super lækkert, og nemt at navigere på. 

Synes dog at jeres topbilleder fylder lige lovligt meget på jeres undersider, eks. her: http://etranslate.dk/services/korrekturlaesning/ - Fra min 13 tommer Macbook, fylder selve tekstindholdet 1/4 af skærmen. 

Hvis links på sitet åbner en ny fane, eksempelvis jeres "få et tilbud" på denne underside: http://etranslate.dk/services/tekstforfatning/

Små ting, men det gør forskellen på det lange bane :-) Held og lykke med generationsskiftet!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Rigtig flot hjemmeside. Det fungerer godt med alle jeres call-to-action knapper. Dejligt at se at jeres oversættere har branchekendskab. Jeres faktaboks med antal projekter mm. er med til at skabe troværdighed.

Jeg har egentlig kun rosende ord :-)

Personligt kan jeg godt tænke mig, at se nogle ansigter på virksomhedens ejere og medarbejdere. Overvej hvorvidt I vil tilføje det til jeres ellers flotte hjemmeside. 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ting til: jeres hjemmeside kan godt optimeres, så den bliver endnu hurtigere, både på computeren og mobilen. Se hvordan ved at klikke her

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for de pæne ord.

Hverken jeg eller min partner benytter Macbook, men vi er godt klar over at det kan se meget voldsomt ud på bærbare pc'er med fx. 13" som din. Tak fordi du gør os opmærksomme på det.

Du har helt ret - det er helt sikkert noget vi skal have set nærmere på :-)


/Frederik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)