Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÅRHUS - et godt sted til at sælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil væk fra "tænker lige over det" Fyn til en by, hvor man kan sælge noget.

Er køb mentaliteten i f.eks Århus lidt anderledes?

Det drejer sig om en fysisk butik.

Takker for input!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Pump United Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad vil du sælge?

Men tilbage til dit spørgsmål, så vil jeg tro at mentaliteten i Århus er væsentligt anderledes. Århus er en temmelig stor by, og det er et storbys fænomen det der med, at købe før end man tænker :)

Derudover er der selvfølgelig flere personer at sælge til, og så har folk generelt også en lidt højere indkomst i de større byer, hvilket igen betyder at de måske ikke overvejer deres køb så grundigt :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Pedersen:

Hvad vil du sælge?

Men tilbage til dit spørgsmål, så vil jeg tro at mentaliteten i Århus er væsentligt anderledes. Århus er en temmelig stor by, og det er et storbys fænomen det der med, at købe før end man tænker :)

Derudover er der selvfølgelig flere personer at sælge til, og så har folk generelt også en lidt højere indkomst i de større byer, hvilket igen betyder at de måske ikke overvejer deres køb så grundigt :)

Meget enig. Den såkaldte "velstandseffekt", som økonomer efterhånden elsker og værdsætter mere og mere. 

Lidt mere info fra trådstarter vil gøre det nemmere at besvare spørgsmålet bedre. :-)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om din butik p.t. er i Odense (Fyn), men antaget den er vil mit gæt være at det er nogenlunde sammenlignelig med Aarhus da Odense og Aarhus begge to er store byer. (Odense er danmarks tredje største by).

Der kan dog godt være regionale forskelle, altså at østjyder tænker mindre før de handler end Fynboer.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene. Butikken er i Odense Centrum.

Jeg synes (ikke kun på det sidste), at det er utrolig svært at sælge til fynboer.

Jeg har fået nok, og er alligevel lidt i tvivl, om det ville være bedre i Århus ?

Jeg har haft faktisk mange kunder fra Jylland.

Tænk lige, de kører 100 km til mig, og mine fynske kunder stadig "tænker over det" Zip it!

Derfor forespørger jeg mentaliteten. Uanset, hvad man sælger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)