Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promotion piger

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge nogle promotion piger til at skabe blikfang/dele nogle øl ud og få folk til at downloade min app. Har googlet mig frem til et utal af eventpigebureauer med forskellige priser. Ville høre om der er nogen her inde som kan anbefale et specifikt bureau/firma eller evt. om i bare brugte nogle lækre piger i jeres egent netværk og hvordan det gik? Og hvor meget betalte i?

Jeg tænker at hvis man nu hyrer nogen fra ens eget netværk og går uden om et bureau, så må 200 kr i timen vel være nok?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chrkoepke:

Jeg står og skal bruge nogle promotion piger til at skabe blikfang/dele nogle øl ud og få folk til at downloade min app. Har googlet mig frem til et utal af eventpigebureauer med forskellige priser. Ville høre om der er nogen her inde som kan anbefale et specifikt bureau/firma eller evt. om i bare brugte nogle lækre piger i jeres egent netværk og hvordan det gik? Og hvor meget betalte i?

Jeg tænker at hvis man nu hyrer nogen fra ens eget netværk og går uden om et bureau, så må 200 kr i timen vel være nok?

Hejsa Chrkoepke Smile

Jeg ville helt klart bruge nogen fra mit eget netværk, så ved du også hvem der kommer ud, måske finde nogen i det lokale fitness center, det har jeg gjort nogle gange.

Og nu ved jeg jo ikke hvor mange timer de skal stå der? men efter min mening er er 200 kr i timen slet ikke nok.

Mvh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Pedersen:
Og nu ved jeg jo ikke hvor mange timer de skal stå der? men efter min mening er er 200 kr i timen slet ikke nok.

Okay. Ved bare en del af mine lækre veninder arbejder som tjenere eller står i forretning og der kan jeg da ikke forestille mig de får over 200 kr i timen? + det er vel som regelt sådan at når folk selv skal indberette til skat så "glemmer" de det og så svarer det jo nærmere til det dobbelte... Men altså du nævner at du selv har gjort brug af piger i dit eget netværk/fundet i fitness center.. Hvor meget betalte du dem?

Skal bruge dem i 2 - 4 timer.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chrkoepke:

Ronnie Pedersen:
Og nu ved jeg jo ikke hvor mange timer de skal stå der? men efter min mening er er 200 kr i timen slet ikke nok.

Okay. Ved bare en del af mine lækre veninder arbejder som tjenere eller står i forretning og der kan jeg da ikke forestille mig de får over 200 kr i timen? + det er vel som regelt sådan at når folk selv skal indberette til skat så "glemmer" de det og så svarer det jo nærmere til det dobbelte... Men altså du nævner at du selv har gjort brug af piger i dit eget netværk/fundet i fitness center.. Hvor meget betalte du dem?

Skal bruge dem i 2 - 4 timer.

Der er stor forskel på at være tjener eller at stå i forretning og så være Event pige, skulle jeg lønne en pige for to timer, så ville jeg give hende 1000 kr. prøv at tænk på den tid hun skal bruge på makeup, tøj og andet, og ville du selv arbejde hvor du var 100% på og skulle bruge tid på at se godt ud inden du startet for 200 kr. i timen.

Jeg kender ikke nogen event piger som vil arbejde for 200 kr. i timen, heller ikke hvis det var sort, jeg mener at en event pige skal have 500 kr. i timen.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Pedersen:

Der er stor forskel på at være tjener eller at stå i forretning og så være Event pige, skulle jeg lønne en pige for to timer, så ville jeg give hende 1000 kr. prøv at tænk på den tid hun skal bruge på makeup, tøj og andet, og ville du selv arbejde hvor du var 100% på og skulle bruge tid på at se godt ud inden du startet for 200 kr. i timen.

Jeg kender ikke nogen event piger som vil arbejde for 200 kr. i timen, heller ikke hvis det var sort, jeg mener at en event pige skal have 500 kr. i timen.

Tror sgu da jeg skal skifte branche ...

500,00 kr. i timen bare for at stå og se godt ud!

Nogle let tjente penge i forhold til at knokle i et supermarked.

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Tror sgu da jeg skal skifte branche ...

500,00 kr. i timen bare for at stå og se godt ud!

Nogle let tjente penge i forhold til at knokle i et supermarked

Må indrømme jeg også synes 500 kr i timen lyder helt vanvittigt.. 

Men altså Ronnie, har du rent faktisk selv benyttet dig af event piger og betalt disse priser eller er det blot det som du mener man burde betale?

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du finder nogle ungarbejdere, så er 200 i timen vel rigeligt flot, er det kendis folk eller nogle med en brandværdi på anden vis så er det noget helt andet og så stiger prisen væsentligt. Hvis arbejdet kræver særlige kvalifikationer og/eller mere moden alder så er det selvfølgelig også noget andet.     

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:

Altså hvis du finder nogle ungarbejdere, så er 200 i timen vel rigeligt flot, er det kendis folk eller nogle med en brandværdi på anden vis så er det noget helt andet og så stiger prisen væsentligt. Hvis arbejdet kræver særlige kvalifikationer og/eller mere moden alder så er det selvfølgelig også noget andet.     

Jobbet er beskrevet i min post, de skal bare være lækre og kunne finde ud af at dele øl ud og snakke med folk.. Alderen er underordnet, blot at de er 18+... Der er tale om helt almindelige piger som blot er lækre og gode til at snakke med folk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chrkoepke:

Okay. Ved bare en del af mine lækre veninder arbejder som tjenere eller står i forretning og der kan jeg da ikke forestille mig de får over 200 kr i timen? + det er vel som regelt sådan at når folk selv skal indberette til skat så "glemmer" de det og så svarer det jo nærmere til det dobbelte...

nah det er nok en myte. Hvis den der betaler lønnen, skal kunne have fradrag for det i alle fald. I så fald skal det jo indberettes til skat, som løn eller honorar (bidragspligtig B indkomst)

Der er sikkert drikkepenge der nogen steder kører uden om - men sådan egentlig løn der skal trækkes fra for den der betaler - den indberettes normalt (klar lovpligt). Ellers er udgiften for den der betaler jo også det dobbelt faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Chrkoepke:

Fru Hartmann:

Tror sgu da jeg skal skifte branche ...

500,00 kr. i timen bare for at stå og se godt ud!

Nogle let tjente penge i forhold til at knokle i et supermarked

Må indrømme jeg også synes 500 kr i timen lyder helt vanvittigt.. 

Men altså Ronnie, har du rent faktisk selv benyttet dig af event piger og betalt disse priser eller er det blot det som du mener man burde betale?

Ja jeg har brugt Event piger en del gange og det kommer an på hvad du skal bruge, for du kan jo ikke bare tage to som ser godt ud, fra det lokale supermarked, du må jo også regne med at de skal bruge tid på at sætte sig lidt ind i det som de er med til at lave reklame for, for folk vil jo også spørge dem om ting og for at de ikke skal stå og virke dumme, så skal de også vide lidt om det hele.

Og så er der deres "uniform" de plejer også at være ens og den slags er ikke billige.

Jeg forstår slet ikke at I mener at 500 kr. i timen er helt vanvittig ? Jo hvis du skal have en dum gås fra Netto til at gå rundt og give øl ud, men da det jo sikkert er et sirøst produkt som du har, så skal det hele jo spille sammen.

Jeg ville personligt føle at jeg hade snydt nogle piger godt og grundigt, hvis jeg hade givet dem 200 kr. i timen.

Jeg har haft nogle piger til at gå inde i nogle maskotter, kun som blikfang, til 750 kr. i timen, det er lidt samme pris, en mekaniker tager i timen for at lave din bil.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)