Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærgeligt eller ærgerligt? For tråden.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

John hanover fik lige nedlagt en tråd med denne nedenstående  kommentar

uha uha Du er da et sørgeligt menneske - men god bedring -

/ Henrik

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Af ren interesse; hvor gammel er du og hvad beskæftiger du dig med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:
Uden at tage parti i sagen, så tvivler jeg på, at det var John, som fik lukket tråden, det har du vist også din del af skylden for med dine ret grove sammenligninger og påstande, som er udokumenterede...

Trump og Putin er der jo rigtig mange millioner der vil stemme på, så hvor er det grove i det ?

Men når nogen begynder at oplyse mig om at blot fordi en mindre majoritet ser ens, så har de ret efter deres egen fortolkning, hvilket var det John bl.a forsøgte at fortælle mig.

Derfor gik jeg tilbage i tiden og pegede på usandheder omkring denne målestok John brugte.

Jeg kunne også metaforisk føre det op til nutiden, hvor 65 til 75  % er ufarlige - men den sidste del er nok til at ændre verdenen og det er dem vi hører om.

Så når john og nogle andre få mener at fordi de styrer en meningsdebat har de ret, så derfor sammenligner jeg metoden historisk.

Givet at der skal en vis intelligent og lidt historisk viden til at forstå min pointe og sandhed.

/ Henrik

 

 

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

De Røde Heste:
Jeg kunne også metaforisk føre det op til nutiden, hvor 65 til 75  % er ufarlige - men den sidste del er nok til at ændre verdenen og det er dem vi hører om

Jeg glemte at bruge ordet muslimer omkring de 65 til 75 % ufarlige

/ Henrik

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Arne G.:
Af ren interesse; hvor gammel er du og hvad beskæftiger du dig med?

Kære Arne

Jeg synes du skal finde dig en anden interesse

/ Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

De Røde Heste:

Fashion-Seller:
Uden at tage parti i sagen, så tvivler jeg på, at det var John, som fik lukket tråden, det har du vist også din del af skylden for med dine ret grove sammenligninger og påstande, som er udokumenterede...

Trump og Putin er der jo rigtig mange millioner der vil stemme på, så hvor er det grove i det ?

Men når nogen begynder at oplyse mig om at blot fordi en mindre majoritet ser ens, så har de ret efter deres egen fortolkning, hvilket var det John bl.a forsøgte at fortælle mig.

Derfor gik jeg tilbage i tiden og pegede på usandheder omkring denne målestok John brugte.

Jeg kunne også metaforisk føre det op til nutiden, hvor 65 til 75  % er ufarlige - men den sidste del er nok til at ændre verdenen og det er dem vi hører om.

Så når john og nogle andre få mener at fordi de styrer en meningsdebat har de ret, så derfor sammenligner jeg metoden historisk.

Givet at der skal en vis intelligent og lidt historisk viden til at forstå min pointe og sandhed.

/ Henrik

Jeg gider ikke tage del i jeres diskussion, jeg kan blot konstatere, at tråden handlede om uopfordrede emails, og at du ikke har kunne dokumenterer dine påstande angående at fremsende uopfordrede emails, samt at du løbende har ændret dine påstande, efterhånden som der kom flere indlæg.

Jeg kender godt spam loven, og jeg gider ikke starte en ny debat omkring den, da loven er meget klar og tydelig, ligeledes er de domme, som der er faldet omkring emnet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:
Jeg gider ikke tage del i jeres diskussion, jeg kan blot konstatere, at tråden handlede om uopfordrede emails, og at du ikke har kunne dokumenterer dine påstande angående at fremsende uopfordrede emails, samt at du løbende har ændret dine påstande, efterhånden som der kom flere indlæg.

I er vildt mærkelige nogen af jer...

Jeg kan ikke finde noget sted i nogen lov at det jeg noterer er ulovligt og således kan jeg heller ikke finde dokumentation på at det ikke er ulovligt,

Min egen IQ er pæn høj omkring den matematiske, logiske og den kreative tankegang så jeg tager enhver kamp op på det område....og må så accepterer at iQ personer omkring de 100 giver minus piont og måske til og med 115 - men dem med en IQ  derover gør det ikke og dem er der jo  ikke mange af her,,, da landsgennemsnit er omkring de 100 i IQ

/Henrik

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

De Røde Heste:

John hanover fik lige nedlagt en tråd med denne nedenstående  kommentar

uha uha Du er da et sørgeligt menneske - men god bedring -

Hvilken intelligens vil give minus point ud fra det virkelige skete . jo den ca, gennemsnitlige IQ

Hvilken intelligens ville normalt dømme på forhånd ? Dette er op til dig at udtænke

Fortsæt med jeres minus eller plus men placer jer i de grupper hvor i egentlig godt selv ved at i hører til og undlad at blive styret af andre

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Din oprindelige overskrift

” Ægeligt for tråden ” Wink

Jeg har tilladt mig at rette din overskrift til nedenstående:

Ærgeligt eller ærgerligt? For tråden.

Der havde jeg nemlig intelligens til.

Fatter ikke at en person der er så ”klog” gider og spilde sin tid på noget så ligegyldige.">

Men et godt bevis på, du ikke er så klog som du selv tror på

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)