Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt i idé-fasen søger sparringspartnere, (Udvikling af små vindmøller).

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej alle med-aminoer,

Jeg har i flere år tænkt og regnet på projektet og vil nu gerne gå et skridt videre og dele mine tanker med interesserede sparringspartnere.

Helt enkelt så går det ud på at udvikle og producere små vindmøller med en effekt mellem 1kw og 25kw.

Jeg har stor erfaring indenfor vindkraftbranchen og har derfor selv meget af den tekniske know-how.

Det jeg søger er derfor, investorer, designere, markedsføringsfolk, fagfolk(smed og elektriker) og andre som mener at kunne bidrage positivt til udviklingen af et kvalitetsprodukt indenfor fornybar energi.

Jeg bor selv i Give og er derfor specielt interesseret i jyske samarbejdspartnere, specielt indenfor de praktiske fag.

I første fase er planen at jeg vil se om der er, (kvalificerede), interesserede som jeg føler at have en god kemi med og derefter evt. mødes for at drøfte planerne lidt mere i detaljer.

Jeg håber at have fanget jeres interesse.

Mvh

Lars N. 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej igen,

Skulle der sidde en enkelt vindkraft "nørd" imellem jer derude, så kan jeg fortælle at jeg først og fremmest er interesseret i at udvikle en direkte drevet vindmølle med permanentmagnet generator.

Jeg er dog heller ikke afvisende overfor en konventionel gearmølle da det af økonomiske årsager kan vise sig at være det mest rigtige på nuværende tidspunkt.

Det var bare lige et lille indspark før sengetid.

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der ikke en ingenioer her tidligere idag der soegte projekter at give sig i kast med? Det mener jeg at jeg saa i mailboksen, proev at soege paa det evt? :) 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen,

Jeg tror lige at jeg bringer den her op til overfladen igen.

Fra Viby J
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg syntes dit projekt lyder spændende, jeg vil evt. være interesseret i at bidrage på salgs/marketings siden.

 Skriv evt. til me@jydendenmark.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Circle of Things Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har også vagt min nysgerrighed.   

jeg har sendt en mail.

 

 

www.giverr.dk  Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres interesse.

Jeg har modtaget en mail fra Jyden, men ikke fra New Challenge, altså lige modsat af hvad der står i indlægget Big Smile

Det ville være fint hvis i kan skrive lidt om jer selv her på forummet, bare ganske kort.

Findes der ingen ingeniører herinde?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Circle of Things Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkeligt at du ikke har fået min mail...

jeg har sendt en PB istedet.

hvis det også kikser så skriv til mig på:

hoghbach@gmail.com 

www.giverr.dk  Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen 

Fra Viby J
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg beskæftiger med med salg og markedsføring af 2 agenturer som jeg har, det ene er jeg iøvrigt også medejer af.

Jeg har tidligere bygget et salgsnet af udenlanske agenter/forhandlere op af et niche produkt, og det er her min interesse og erfaring ligger.

Jeg kunne forstille mig at vindmøllerne skulle markedsføres på nogenlunde samme måde.

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med et produkt mere, evt. som agentur, derfor har jeg henvendt mig til dig, 

 

MVH 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder meget interessant og spændende med jer begge 2.

jeg vender tilbage med mere senere på dagen.

Jeg kunne desuden stadig godt tænke mig at komme i kontakt med en ekspert i styrkeberegninger på stål.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)