Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn til ny medarbejder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg skal have ansat min første medarbejder: kontor/administrativ medarbejder med enkelte opgaver på lageret også. Der er tale om en deltidsstilling på 20 timer. Jeg synes jeg har ret godt styr på forsikringer, kontrakt, barselsfond etc etc, men LØNNEN?! Har googlet og googlet, men synes mange af googles resultater for en kontormedarbejder er ældgamle. Har kigget lønstatistikker, men ved de skal tages med et gran salt...

Er der nogle af jer der kan hjælpe - hvad ligger lønniveauet på?

Stillingen er i Midtjylland.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det afhænger jo af meget.

Lønnen bestemmes jo - heldigvis - af arbejdsmarkedets parter; arbejder og arbejdsgiver. Sætter du en for lav løn = din ansat bliver utilfreds eller takker nej tak. Forlanges der for høj en løn = du vil ikke finde en ansættelse fordelagtig.

Det er meget svært at svare på - nærmest umuligt. Snak med din ansatte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

fieseiberg:
Jeg skal have ansat min første medarbejder: kontor/administrativ medarbejder med enkelte opgaver på lageret også. Der er tale om en deltidsstilling på 20 timer
ud fra erfaring - omkring 22.000 -26.000 som startløn - delt med 37 timer gange 20 timer rammer du ikke helt galt med for den type opgaver hvor du ikke stiller krav om høj uddannelse osv - men alm viden om kontor, adm, lager

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I dit område kan du sikkert også finde en med løntilskud., hvor du får 50 % af lønnen refunderet fra det offentlige

Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar, niveauet du foreslår er også det niveau jeg selv havde tænkt. :-)

Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, helt enig. Jeg har kaldt 5 ind til samtale, og spørger selvfølgelig ind til deres forventninger om løn. Udfra det og deres erfaring/baggrund, må vi så forsøge at blive enige om en løn hvor han/hun er tilfreds - og det er fordelagtigt for mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)