Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ idé. -hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået en rigtig god idé og har efter megen overvejelse besluttet at nu skal der gøres noget ved det.

I den forbindelse vil jeg hører hvem jeg skal snakke med/kontakte? -det drejer sig om en idé til et program. Så jeg skal i kontakt med én der vil kunne stå få hele programmeringen af min idé.

Jeg håber naturligvis at der findes en herinde der kan hjælpe mig, da jeg har forhørt mig om at Amino er netop er et rigtig godt sted at starte.

-Nicolai Valbjørn.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg har fuldt ud respekt for, at du er ny på Amino - men dette her et et meget klassisk opslag, som der kommer et enkelt svar ud af; eller en diskussion. 

Til at starte med - og for at svare på dit spørgsmål - så kan du evt. overveje at se, om din kommune har nogle rådgivere tilkoblet, der hjælper folk, der vil starte virksomhed. I min kommune, Silkeborg Kommune, har vi noget, der hedder ErhvervSilkeborg, der hjælper nystartede virksomheder. De er altid dygtige og super hjælpsomme - det er bedre end intet ihvertfald.

Og jeg ved godt, hvad du tænker, når jeg siger dette; men hold nu fat! DEL DIN IDE! Jeg har fuld forståelse for, at du er stolt over din ide og føler et vis ejerskab, men det er bare svært at hjælpe dig, hvis du ikke vil fortælle mere. Hvilken branche? Hvad går ideen ud på? Hvad er det værste, der kan ske, ved at du fortæller om din ide? Lidt konkurrence? Herre gud. Tænk på, hvor mange mennersker der er - tror du ikke, at nogle har fået ideen før? Det er ikke for at tale ned til dig på nogen måde, men hvis du lægger kortene på bordet, så kan du få 2 ting, der er super vigtige:

1) Feedback på din ide, hvor folk kan komme med ændringer, der kun vil forbedre den. Det kunne være godt, hvis du kunne gøre sådan og sådan, eller sådan og sådan osv....

2) Du kan få den hjælp, du søger. 

Læs evt. mit indlæg om at dele sin ide her: http://kaspermfriis.dk/kaere-ivaerksaetter-del-din-ide/

Med venlig hilsen

Kasper Friis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)